Aj ja mam otazku ohladne tejto temy. Objednala som si tovar z jedneho netoveho obchodu v utorok, a v stredu po tel. kontaktovani predavajuceho, som spravila este doobjednavku, pisomnou formou, a predavajuceho na tuto aj upozornila. Taktiez som sa ho pytala na moznost dorucenia tovaru, vysvetlila mu, ze tovar potrebujem do konca tohto tyzdna, teda do nedele doma, a ze ci pojde do BA a donesie mi tovar osobne, ze v ramci BA si pre neho pridem... alebo ak nie, nech mi tovar este v stredu da do posty a v piatok ho mam doma... Pan mi prislubil, ze tovar nepojde postou, pretoze v piatok ide do BA, a tovar mi osobne prinesie. Vykaslal sa na mna, tak som tovar s bozou pomocou zohnala cez inych predajcov (spolu troch, dvoch internetovych plus jedna predajna kamenna), zaplatila a zobrala domov. Teda tovar uz mam. Panovi som este v piatok telefonovala, ked uz bolo osem hodin vecer, ci sa este zastavi, pretoze sam sa vobec neozval. Povedal, ze to uz zrejme nestihne. Tak som mu potom povedala, aby celu objednavku odomna zrusil, ze si tovar zozeniem od inych ludi. A dnes mam na jeho stranke napisane, ze vraj tovar expedoval 3.6. Ale ja tovar doma nemam, a ak aj pride nahodou postou, uz je mi nanic, a nemam zaujem ho vobec preberat, kedze neboli dodrzane dodacie terminy... musim tovar prebrat? Alebo mozem pani na poste odmietnut balik prebrat s tym, aby ho hned poslali naspat? Pan ziadne pravidla predaja ani nic podobne na stranke nema...