sway
Moja prax: robím v OMEGE a pri kontrolovaní DPH si vytláčam klasické výdavkové PD,( pricvakávam ich ku každému bločku), tie podpisuje šéf každej firmy (súhlas z nákupom - schválil), o objednaní tam nič nie je, uvádzajú sa tam predkontácie. Tlačím ich priamo zo SW, tak žiadne vypisovanie.
Toto mi pripadá až moc informácií k výdavku, ale záleží od firmy.(prípadne smernice) Neboj, ja som si to nevymyslela...
Šéf mi to vysvetlil asi takto: máme halu, na hale je veľa zamestnancov a niekoľko vedúcich (výroby, smeny, ...) Keď zamestnanec kúpi napr. šróby a chce preplatiť blok, musím mať niekde podpísané, že o tom vie a schválil tento nákup vedúci (a ktorý...), potom že o tom vie a tiež to schvaľuje šéf a až potom mu to môžem preplatiť... Viem, zdĺhavé, ale keď to musí byť...
Nenapadá Vás, ako to vyriešiť?