Zavrieť

Porady

ZIVNOST A UCET V BANLE

Dobry den, som student, ktory si chce zalozit zivnost.

mam nasledovnu otazku kvoli prehladnemu uctovnictu si chcem zalozit ucet v banke, ktory by sluzil na zasielanie prijmov, resp. vydajov zo zivnosti.

Kedze som studentom, banky mi ponukaju rozne zaujimave balicky s vedenim uctov aj bez poplatku.

Otazka teda znie : Musim si povinne v banke zalozit ucet, ktory je oznaceny ako podnikatelsky ? Alebo postaci, ak si otvorim v banke aj studentsky ucet a ten budem vyuzivat na podnikatelske ucely ?

Dakujem vopred za odpovede.

Este otazka: Niekto mi spominal, ze na niektore typy nepotrebujem zivnost, ale len vystavene dico . Ja chcem robit obchodneho zastupcu postaci dico, alebo potrebujem zivnost ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Paula je offline (nepripojený) Paula

    Paula
    rado.weber
    Dobry den, som student, ktory si chce zalozit zivnost.

    mam nasledovnu otazku kvoli prehladnemu uctovnictu si chcem zalozit ucet v banke, ktory by sluzil na zasielanie prijmov, resp. vydajov zo zivnosti.

    Kedze som studentom, banky mi ponukaju rozne zaujimave balicky s vedenim uctov aj bez poplatku.

    Otazka teda znie : Musim si povinne v banke zalozit ucet, ktory je oznaceny ako podnikatelsky ?
    Pozri napr.:
    http://www.porada.sk/showthread.php?...nikate%B5sk%FD