Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
mám takýto problém: moja mamka do pokladne zaevidovala tržbu 203 500,- namiesto 203,50. Podarilo sa jej to v návale práce. Ona si to síce všimla a aj to opravila, no práve tá oprava sa jej nepodarila (to si už ale neuvedomila a spokojne odišla). A tak má aj na dennej uzávierke o 203 500,- viac. Stretol sa už niekto s takýmto prípadom. Čo s tým robiť. Ona je dokonca aj platca DPH.
Poradíte mi?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
navrhovala by som spravit nejaky zaznam o chybe,vsetko zdokladovat,a pokial to nejde opravit technicky/storno/,tak rucne a odviezt DPH taku,aka ma byt správne.
na tvojom mieste by som skusila este predsa len to storno, nakolko aj ked je platca DPH - napr.mesacne, tak vramci mesiaca to bude celkovo sediet. Ide uz len fyzicky o peniazky...ten zapis by som dolozila k tomu stornu.
Ak máte kontakt na servisného technika, ktorý pracuje s Vaším typom pokladne, tak by som sa v prvom rade obrátila na neho. Majú skúsenosť aj s takýmito opravami vykonanými po uzávierkach. Zároveň budete mať všetko potvrdené aj v servisnej knihe od zodpovednej osoby.
Urobíš storno bločku, ktorý priložíš k špatne nablokovanému bločku a pripneš do knihy pokladne,na stranu kde píšes denné tržby, na zadnú stranu bločku napíšeš dôvod storna. Pokiaľ máš bločky s kopií, tak musí byť u pripnuté aj tie. V priebehu mesiaca to je bez problémov.
Sú to napríklad pokladne,kde po dennej uzávierke už nepustí spraviť storno. Napríklad denná tržba by bola 25000,- SK a je logické, že nemôže pustiť spraviť storno vo výške 250000,- Sk. Nepozná režim mínusovej tržby.