Zavrieť

Porady

Chybná tržba v ERP

Ahoj Poraďáci,

mám takýto problém: moja mamka do pokladne zaevidovala tržbu 203 500,- namiesto 203,50. Podarilo sa jej to v návale práce. Ona si to síce všimla a aj to opravila, no práve tá oprava sa jej nepodarila (to si už ale neuvedomila a spokojne odišla). A tak má aj na dennej uzávierke o 203 500,- viac. Stretol sa už niekto s takýmto prípadom. Čo s tým robiť. Ona je dokonca aj platca DPH.
Poradíte mi?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ALLL je offline (nepripojený) ALLL

    ALLL
    navrhovala by som spravit nejaky zaznam o chybe,vsetko zdokladovat,a pokial to nejde opravit technicky/storno/,tak rucne a odviezt DPH taku,aka ma byt správne.

    jarkra je offline (nepripojený) jarkra

    jarkra
    Ďakujem za odpovede, na pokladni sa urobiť storno nedá, lebo to už je po dennej uzávierke.

    Asi to budem musieť urobiť nejako ručne tým záznamom o chybe a dúfať, že to pri kontrolách pochopia a nedodania.

    ALLL je offline (nepripojený) ALLL

    ALLL
    na tvojom mieste by som skusila este predsa len to storno, nakolko aj ked je platca DPH - napr.mesacne, tak vramci mesiaca to bude celkovo sediet. Ide uz len fyzicky o peniazky...ten zapis by som dolozila k tomu stornu.

    Denda je offline (nepripojený) Denda

    Denda
    Ak máte kontakt na servisného technika, ktorý pracuje s Vaším typom pokladne, tak by som sa v prvom rade obrátila na neho. Majú skúsenosť aj s takýmito opravami vykonanými po uzávierkach. Zároveň budete mať všetko potvrdené aj v servisnej knihe od zodpovednej osoby.

    Heni je offline (nepripojený) Heni

    Heni
    mala som takýto prípad, servisákovi to trvalo možno minútku a dokonca to bolo zadarmo...

    Jarkra, ale pozor, lebo dnes už treba aj mesačnú uzávierku urobiť...

    hraniciar je offline (nepripojený) hraniciar

    hraniciar
    Urobíš storno bločku, ktorý priložíš k špatne nablokovanému bločku a pripneš do knihy pokladne,na stranu kde píšes denné tržby, na zadnú stranu bločku napíšeš dôvod storna. Pokiaľ máš bločky s kopií, tak musí byť u pripnuté aj tie. V priebehu mesiaca to je bez problémov.

    bepo je offline (nepripojený) bepo

    bepo
    jarkra
    Ďakujem za odpovede, na pokladni sa urobiť storno nedá, lebo to už je po dennej uzávierke.

    Asi to budem musieť urobiť nejako ručne tým záznamom o chybe a dúfať, že to pri kontrolách pochopia a nedodania.
    To je čo za pokladňu kde sa nedá urobiť storno?

    Denda je offline (nepripojený) Denda

    Denda
    Sú to napríklad pokladne,kde po dennej uzávierke už nepustí spraviť storno. Napríklad denná tržba by bola 25000,- SK a je logické, že nemôže pustiť spraviť storno vo výške 250000,- Sk. Nepozná režim mínusovej tržby.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.