Ešte raz ďakujem za Vaše odpovede. Vážim si každú Vašu radu. Nie všetkému, čo ste napísali aj rozumiem a tých rád je zasa tak veľa.... Skúšal som znova zapojiť notebook k routeru(značka Tenda), takže som ho resetol a skúšal postupovať tak isto, ako pri mojej prvej inštalácií pred 9 mesiacmi.
Takže zapnem notebook a router, mám nastavené v NT automatické priraďovanie adries, po nejakej chvíli si notebook našiel router, adresa, maska, gateway, DNS sa vypísali.
Neskôr som vložil do mechaniky inštalačné CD k routeru a postupoval podľa pokynov. Takisto notebook našiel router, spojenie úspešné.
Ďalší krok v inštalácii, tu som váhal:
Vyberte mód internetového pripojenia(UPC):
1. Dynamické IP (DHCP)
2. Statické IP
Keď som zvolil dynamické, tak som nemohol ďalej pokračovať v inštalácii. Nepustilo ma to ďalej, signalizuje: pripojenie k internetu neúspešné.
Keď som zvolil statické IP tak som ručne vypísal tieto údaje:
I.P. adresa 196.168.0.100, subnet mask:255.255.255.0, gateway:192.168.0.1, server primary DNS:195.34.133.21, server secundary DNS:212.186.211.21. Inštalačné CD signalizuje, že pripojenie k internetu je úspešné a pokračujem v inštalácii ďalej, kľúč zabezpečenia siete... až som prišiel k poslednému bodu inštalácie, kde je vždy napísané, že inštalácia je úspešná, pokiaľ vidíte I.P adresu, nesmú tam byť nuly. Mne sa tu objavili údaje: I.P adresa 196.168.0.100, maska a tak ďalej, takže konfigurácia a inštalácia bola úspešná, inštaláciu som dokončil a napriek tomu nemám prístup k internetu. Diagnostika problémov vo Windows 7 mi signalizuje, že modem má problém s pripojením na internet, mám ho vypnúť počkať niekoľko sekúnd a znova zapojiť, ale nepomáha mi to.
Neviem sa pripojiť na internet ani káblovo cez router. Čiže modem je spojený s routerom cez wan porty a router je cez ethernetový kábel pripojený k notebooku.
Viem sa pripojiť k internetu len priamo cez modem.
Vtedy mám tieto adresy: I.P. adresa:89.173.13.188 a gateway:89.173.13.1, ostatné údaje sú rovnaké.