Zavrieť

Porady

Aka značka fasadnej omietky je dobrá????

Práve ma niekto odhovoril od terranovy, ze zachytava prah a pavucinu. Neviete mi poradit aku silokonovu omietku na isover?
Usporiadat
220870 220870

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár.
Terranova je jedna z top fasádnych omietok.Terranova ,Edison,Baumit,JUB.
3 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

Caparol
0 0
Oliwa Oliwa

Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

220870 Pozri príspevok
Terranova je jedna z top fasádnych omietok.Terranova ,Edison,Baumit,JUB.
My sme pred dvoma týždňami konečne obliekli náš "domček s komínikom" do Terranovy. Neviem, kto Ti radil, ale na základe nášho niekoľkoročného "prieskumu" - kým sme na tie "šaty" našetrili, som ako laik zistila nasledovné /manžel to vedel hneď/:

1. zachytávanie prachu nezávisí od názvu výrobcu, ale od štruktúry omietky - či si dáš škrabanú /ryhovanú/, alebo ťahanú či točenú, resp. od veľkosti zrna - č.1, 1,5, 2 /nech mi odborníci - napr. taký 220870 - prepáčia, ak som sa nevyjadrila správne, ale ja ním nie som.../

2. výrobcovia majú vzorkovníky rozdelené spravidla do 4 farebných škál:
jar - všetky odtiene zelenej farby
leto - žltá a oranžová /teplé farby/
jeseň- červená až hnedá /nedoporučuje sa, lebo priťahuje slnko a jeho pôsobením sa dom prehrieva/
zima - modrá až fialová /studené farby/

3. stačí, ak sa rozhliadneš okolo seba - po rokoch nájdeš pavučiny či pavučinky na všetkých domoch nezávisle od farby, ale pravdou je, že žltá priťahuje hmyz najviac, nakoľko si ho mýli s kvetmi a peľom...

4. nekvalitná farba časom stratí pigmentáciu - vyšedivie - napr. naši susedia mali pred cca 5 rokmi bledomodrý dom, dnes je takmer biely...

5. mať na pamäti, že "každá líška svoj chvost chváli" - takže každý výrobca či predajca Ti bude ospevovať samozrejme svoj produkt