Zavrieť

Porady

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Heni je offline (nepripojený) Heni

    Heni
    my sme také riešili pred 2 rokmi, podpísali sme zmluvu, doma sme zistili, že nie je všetko tak, ako nám bolo prezentované, tak sme zavolali do T-comu a zrušili zmluvu.
    neviem, aký je časový limit, asi 7 dní, ale dá sa to. (resp. nám sa to pred 2 rokmi takto podarilo zrušiť)

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    najlepsie je ak pojdes hned v pondelok do t-centra a tam sa informujes
    my teraz chceme tiež žrušit zmluvu ale dopočuli sme sa od znamych že sa do ta zrušit to dvoch-troch mesiacoch
    no neviem čo je na tom pravda

    jobobe je offline (nepripojený) jobobe

    Priateľ jobobe
    Najjednoduchším a najrýchlejším riešením bude hovor na bezplatné číslo 0800123456 ( Centrum služieb zákazníkom cez víkend v čase od 09:00 do 20:00 ) alebo písomnou formou http://www.t-com.sk/Default.aspx?CatID=146

    cifero40 je offline (nepripojený) cifero40

    filantrop cifero40
    POZOR, na zmluvnú pokutu pri odstúpení od zmluvy, je cca 200€...ale neviem či sa na teba nevzťahuje nejaké iné normy ...

    Môžem zrušiť zmluvu o pripojení na internet , ktorú som dnes podpísala?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.