Zavrieť

Porady

socialne štipendium pre študenta VŠ

Dobrý večer,som študentka VŠ.Vie mi niekto poradiť? Mám nárok na soc.štip.,ak matka je zamestnaná,jej príjem je cca 430eur mesačne,otec je od júla 2010 nezamestaný,poberá dávku 350eur,a mám brata 20-ročného,ktorý je nezamestnaný od apríla 2010 bez dávkyv nezamestnanosti. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    viola888 Pozri príspevok
    Dobrý večer,som študentka VŠ.Vie mi niekto poradiť? Mám nárok na soc.štip.,ak matka je zamestnaná,jej príjem je cca 430eur mesačne,otec je od júla 2010 nezamestaný,poberá dávku 350eur,a mám brata 20-ročného,ktorý je nezamestnaný od apríla 2010 bez dávkyv nezamestnanosti. Ďakujem
    Kalkulačka na výpočet sociálneho štipendia platná od 1. januára 2010

    Pre priznanie sociálneho štipendia je rozhodujúci príjem študenta a s ním spoločne posudzovaných osôb. Hranica príjmu na vznik nároku na sociálne štipendium a výška sociálneho štipendia sa odvodzuje zo súm životného minima.

    Rozhodujúci príjem je vo všeobecnosti jedna dvanástina súčtu príjmov okruhu spoločne posudzovaných osôb za kalendárny rok predchádzajúci kalendárnemu roku, v ktorom sa posudzuje nárok na sociálne štipendium.