Zavrieť

Porady

Ukončenie pracovného pomeru zo zdravotných dôvodov

Dobrý deň, prosím o radu - pomoc
Nie som členkou v odboroch, ale prosím poraďte mi. Mám 56 rokov a som vdova. Pracujem ako riaditeľka materskej školy. Mám odpracovaných 37 rokov. Toho času som na ročnej PN. PN mi končí 5.okt.2010. Pre vážne zdravotné problémy si vybavujem invalid.dôchodok a chcem požiadať o rozviazanie pracovného pomeru. Môj zamestnavateľ - starosta je veľmi labilný, náladový človek s ktorým je ťažká reč a nevie poradiť. Keď som mu pred týždňom napísala list a pýtala finančnú pomoc po nebohom manželovi , ktorý zomrel pred rokom inak starosta mi fin pomoc prisľubil už na pohrebe no ani cent mi nedal. Po obdržaní listu mi ihneď zatelefonoval s tým, či sa nehanbím takéto listy mu posielať. Som z neho zúfala. Pri písaní žiadosti o rozviazaní pracovného pomeru nechcem urobiť chybu, načo nesmiem zabudnúť? Čo všetko podľa zákona mi patrí? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

    som jednoducho žena terezamaria
    LudkaH Pozri príspevok
    Dobrý deň, prosím o radu - pomoc