Zavrieť

Porady

nová učiteľka v 2.ročníku ZŠ, prosím skúste mi poradiť.

Zdravím všetkých poraďákov, ktorí majú skúsenosti /či už ako rodičia, alebo vyučujúci/ so žiačikmi 2.ročníka.

Môj problém je v tom, že sa zmenila učiteľka v 2.ročníku, ktorý navštevuje môj syn /7 ročný, 7 rokov oslávil cez prázdniny/. Predchádzajúca pani učiteľka, s ktorou sme mali mimoriadne dobré skúsenosti zostala na materskej. Nová pani učiteľka je staršia, v triede má 15 detí a doteraz neučila mladšie deti ako 3. a 4.-tákov.

Ja mám dojem, že sa k nim aj správa ako k starším a samostatnejším žiakom, pretože si všetko píšu sami do zošita, ale, žiaľ, počas vyučovania im evidentne nekontroluje poznámky, pretože môj syn /samozrejme ešte úplne neskúsený/ píše do zošita kdekoľvek ho otvorí a často neukončí vetu dokonca niekedy ani slovo /asi nestíha../. Stáva sa mu to na prírodovede ale aj na vlastivede /preňho nový predmet/ a ja častokrát neviem, čo vôbec brali. Je pravda, že má s grafomotorikou trochu problém, potrebuje viac trénovať, doma s ním trénujem, ale je pre neho otravné, aby sme úplne všetko, čo zle urobí v škole doma potom opravovali. Vôbec ho to nebaví a nechce to robiť. Som z toho dosť nešťastná, pretože s predchádzajúcou učiteľkou som pravidelne komunikovala /syn to potreboval/ a presne som vedela, čo kedy v škole robili a doma som potom dotiahla to, čo v škole nestíhal. Minulý rok mal veľmi dobré výsledky, oba výstupné testy /z matematky aj zo SJ mal na 100%/, číta tiež veľmi dobre a to aj napriek tomu, že pre chorobu v prvom polroku vynechal 162 hodín.

Mám obavy, že sa tento rok zhorší len preto, lebo mi zlyháva komunikácia s učiteľkou. Keď sa naňho pýtam ako pracuje, tak najskôr ani nevie ktorý to je a potom ma odbije, aby som počkala na rodičovské združenie /pripomínam, že hoci je nová v ich triede, je ich tam 15 a už je október/.

Potrebovala by som poradiť, či je normálne, aby učiteľka v 2.triede na ZŠ nesledovala po laviciach, čo deti na hodine robia a čo píšu do zošita, pretože, žiaľ Michalov /synov/ zošit z čohokoľvek nasvedčuje tomu, že ich vôbec nesleduje, dokonca im ani domáce úlohy nekontroluje.Inak tých domácich úloh majú poriedko /oproti minulému roku až neskutočne málo/ a to tiež neviem, či je celkom v norme.Napr. minulý rok každý deň okrem stredy mali písanie /odpisy zo šlabikára a z iných metodických prefotených pomôcok/.Teraz nič, len keby som mu ja iniciatívne dala písať ale to on odmieta, pretože pani učiteľka úlohu nedala...A potom bach, zrazu diktát v škole, alebo nejaký prepis 6 viet zo SJ oznámkovaný priamo v škole /dostal z toho 2 a 3/.

Trieda je otvorená len jedna v tejto škole, takže je zvažujem aj zmenu školy, mimoriadne mi vadí to, že nemôžem odkomunivať prospievanie syna aj mimo rodičovského združenia.

Ďakujem za Váš názor
Usporiadat
Ivenka Ivenka

Ivenka je offline (nepripojený) Ivenka

Milá Lianett, môj syn je teraz tretiak a tiež mám zmiešané pocity zo školy. A potom si vždy poviem, že tomu nerozumiem. Keď sa opýtam čo robili v škole odpoveď je nič. Potom o 2 dni otvorím zošity, ktoré sa odrazu objavia doma a nestíham sledovať, že donesie aj 8 známok naraz. Štýl poznámok je aj u nás taký istý, nedopísané bez zmyslu, ešte že si zapamätá o čom je poznámka. V prvom ročníku som s tým bojovala aj ja, ale rodič sa na to pozerá ináč. A každá učiteľka má svoj štýl. Ja v škole nie som takže neviem čo sa tam deje ale veľakrát som sa musela hanbiť, keď som si myslela že sa nič nedeje, nič sa neučia a pri stretnutí s učiteľkou som sa išla od hanby prepadnúť, že môjmu synovi sa nechce učiť a pozerá von oknom /pri okne už nesedáva/. Skús to prehodnotiť z opačnej strany. Aká si bola v škole ty a aký bol otec dieťaťa. Ja som sa mohla za 2 roky aj zblázniť a prišla som na to, že sú to gény čo sa týka školy. Držím Ti palce.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Zvalik Zvalik

Zvalik je offline (nepripojený) Zvalik

večná optimistka, ale už na hrane ... ...viac
Ahojte... My máme doma tiež druháčika. Na našu pani učiteľku sa môžme obrátiť kedykoľvek, deťom dala do slovníčku jej tel.číslo. Čo sa týka domácich úloh, nikdy ich veľa nemali ani v prvom ročníku, povedala nám že deti sa majú učiť v škole a keď niečo nestihnú tak vtedy si to píšu doma alebo v družine. Akurát sme čítavali. No aj ja keď sa opýtam Paťka čo nové bolo dnes v škole tak jeho automatická odpoveď je :"Ja už neviem". Takže tiež si myslím že všetko závisí od učiteľky a jej štýlu učenia.
0 0
lianett lianett

lianett je offline (nepripojený) lianett

Ahojte, vďaka za názory.

Určite veľa závisí od učiteľky, ale samozrejme aj od rodiča, ale najdôležitejšia je komunikácia rodič - učiteľ a to nám, žiaľ, teraz prestalo fungovať. Je podľa mňa úplne prirodzené, že deti vo veku 6-8 rokov a možno aj staršie často nevedia, čo robili v škole a aj zabudnú čo sa majú učiť /to sa týka najmä predmetov, ktoré sa opakujú raz týždenne napr.vlastiveda/.A práve preto sa potrebuje rodič rozprávať s učiteľom, aby sa toto odstránilo a vyladilo.

A je pravda, že ten môj druhák sedemročný za najťažšie považuje ešte stále sústrediť sa na jednu vec /napr. prepis toho textu 6-riadkového, čo mu aj doma patrične dlho trvá a veľakrát si pritom vypytuje prestávku, skrátka, je to preňho nuda/.Za to pri PC hrách a PS dokáže byť neskonale dlho /to zasa na druhej strane nuda vôbec nie je /. Ale to som mu už tiež obmedzila, teraz to hráva max.30 min denne, len cez víkend, ak je vonku škaredé počasie trošku viac. Inak, odbočím trocha, mňa by zaujímal Váš názor aj na toto /PC hry, PS/, ja som bola vždy striktne proti tomu, na rozdiel od môjho muža, ktorý má na to úplne opačný názor a tvrdí, že mu to rozvíja priestorové myslenie, rýchle rozhodovanie a logické myslenie, len záleží na tom, čo hrá /on hráva LEGO star wars apod., žiadne násilie/.

Takže, asi to bude tak, že ho možno škola aj nudí, teraz asi viac, keď učiteľka možno nevenuje im až takú pozornosť /resp. nesnaží sa upútať až natoľko ich pozornosť, tak ako to bolo v prípade tej predchádzajúcej pani učiteľky/.A je aj trocha lenivý, to je fakt, sám od seba si na úlohy ani nespomenie /po kom má tieto gény?, teraz to zvalím na muža, on toto nečíta/. A pri nedbanlivej učiteľke by sa mu tá lenivosť len rozvinula. Aj keď ktosi dávnejšie povedal, že "lenivosť je hybná sila pokroku" , napriek tomu by som bola rada, aby mal väčší zmysel pre povinnosť.

Ja som sa dnes rozhodla, že počkám ešte na to rodičko a potom sa rozhodnem, či ho dať do inej školy alebo nie. To je už na budúci týždeň.
0 0
Zvalik Zvalik

Zvalik je offline (nepripojený) Zvalik

večná optimistka, ale už na hrane ... ...viac
Myslím si že sa dozvieš viac o pani učiteľke na rodičku a podľa toho sa utvrdíš vo svojom názore na ňu alebo sa ti vyvráti. Tak chvílu počkaj. Moja dcéra, chodí na inú školu, mala tiež perfektnú učiteľku /teraz sa im menila, dcéra je piatačka/, ale škola to bolo čosi strašné riaditeľ a výchovný poradca kludne po tých deťoch vrieskali ako na zvery bez príčiny /potom som sa dozvedela, že nemajú vlastné deti/ chcela som ju odtiaľ vziať nebiť jej triednej. A počítač,ja tiež dovolím synovi hrať sa na počítači rôzne hry, stiahla som mu aj program na matematiku ale to ho až tak nezaujíma, ale tiež maximálne trištvrte hodinky denne. A úlohu čo majú mať po týždni... "mamy ty si mi nepovedala, že sme mali aj úlohu s vlastivedy a ja som zato dostal poznámku" no deti ... vydrž na rodičku a uvidíš. Želám ti, aby sa to všetko vyriešilo k lepšiemu, hlavne aby pani učiteľka dostala rozum!
0 0
Dvojtecka Dvojtecka

Dvojtecka je offline (nepripojený) Dvojtecka

:-) Je hrozné ak učiteľ na deti kričí , či už príčinu má alebo nie....Ja učím 7.rok a na deti som ešte nekričala.A to aj napriek tomu, že nemám vlastné deti :-)
1 0
lianett lianett

lianett je offline (nepripojený) lianett

Ahojte, ďakujem za názor,

Dnes som zistila, že existujú ZŠ, kde všetkým žiakom na 1.stupni /t.z. aj 4-tákom/ na webe zverejňujú, čo sa učili, čo sa majú učiť /čo majú na DÚ, z akého predmetu a dokedy urobiť DÚ, v prípade ak majú zadaný nejaký projekt trebárs z vlastivedy/ a kedy ich čaká napr. písomka.Toto je naozaj veľmi dobrá pomôcka pre rodičov a ich deti.

Takže takéto niečo treba iba podporovať a určite to navrhnem aj na tom rodičovskom, pretože uvedená škola web má, tak ak pre učiteľku je problém hovoriť z rodičmi z každým osobitne, mohla by to urobiť takto.

prajem všetkým pevné nervy s našimi deťmi a ešte pevnejšie s ich učiteľmi /viem, že to neplatí na všetkých, ale je veľa aj takých, ktorých treba presviedčať o tom, že komunikovať jednoducho treba/.

P.S: Dnes sa ten môj druhák opýtal, keď som si ráno dávala náušnice:"To máš nové náušníky?" a včera pred bankomatom pozeral na to, ako som zadávala kód a radostne vykríkol, "už viem kód - xxxx" nahlas samozrejme, a potom dodal sklamane, "len neviem ako by som tam zadal to x...
Nuž s deťmi je naozaj život niekedy sranda.
0 0
Ivenka Ivenka

Ivenka je offline (nepripojený) Ivenka

Liantet, nerob paniku a neprekladaj syna zatiaľ nikde tak ako píše Zvalik. Aby náhodou nepozerali zbytočne škaredo Ti na syna na novej škole. U nás na škole tiež funguje internet, aj internetová žiacka knižka, ale... keď raz učiteľka nestíha tak tam nič nenájdeš. Je to o systéme. A vôbec ma netrápi či si o mne myslí učiteľka o mne či mám alebo nemám záujem. Naopak, prešla ma snaha, keď som zistila, že polovica rodičov si s pani učiteľkou týka. Buď sú to jej žiačky ale už im učila staršie deti. Nepomôžeš si.
PS: K tým žiackým knižkám. Tiež si píšu sami známky do ŽK. A poviem Ti, že môj syn mal v prvej triede aj 8. No zabiješ ho
0 0
lianett lianett

lianett je offline (nepripojený) lianett

Ahoj Ivenka,
usudzujem, že tvojho syna asi tiež učí staršia p.učiteľka, nuž a na základe toho, čo píšeš, asi má iný prístup k deťom tých rodičov, s ktorými si tyká a tých, ktorých nepozná a z toho ma trošku mrazí...

Ale myslím si, a moje skúsenosti to potvrdzujú, že mladšia p.učiteľka má viac trpezlivosti s deťmi a nemusí mať ani žiadne svoje deti. Tá naša predchádzajúca učiteľka taká bola, a nebol ani problém kedykoľvek jej napísať mail a ona odpovedala do druhého dňa. A aj napriek tomu, že si tiež s polovicou rodičov tykala - to boli zasa bývalí spolužiaci /so mnou si netykala, ja nikoho na tej škole nepoznám, ani som tam nechodila, pretože som sa tam do toho mesta vydala/, tak aj nepriek tomu, som nemala pocit, že by nejak uprednostňovala iné deti.Neviem, je to o prístupe, zatiaľ svojho syna inam nedám, súhlasím s tým, že by mohol potom byť čierna ovca v triede, ale určite nad tým neprestanem uvažovať.
0 0
Zvalik Zvalik

Zvalik je offline (nepripojený) Zvalik

večná optimistka, ale už na hrane ... ...viac
Ivenka Pozri príspevok
Liantet, nerob paniku a neprekladaj syna zatiaľ nikde tak ako píše Zvalik. Aby náhodou nepozerali zbytočne škaredo Ti na syna na novej škole. U nás na škole tiež funguje internet, aj internetová žiacka knižka, ale... keď raz učiteľka nestíha tak tam nič nenájdeš. Je to o systéme. A vôbec ma netrápi či si o mne myslí učiteľka o mne či mám alebo nemám záujem. Naopak, prešla ma snaha, keď som zistila, že polovica rodičov si s pani učiteľkou týka. Buď sú to jej žiačky ale už im učila staršie deti. Nepomôžeš si.
PS: K tým žiackým knižkám. Tiež si píšu sami známky do ŽK. A poviem Ti, že môj syn mal v prvej triede aj 8. No zabiješ ho
Ahoj Ivenka, ja som len vo svojom prispevku napisala ze som chcela prelozit dceru ale neprelozila som ju, a nie preto ze by bola cierna ovca, alebo by sa bola stala ciernou ovcou v inej skole. Dcera sa velmi dobre uci, ale nepacil sa mi pristup niektorych zamestnancov tej skoly k detom /a k rodicom/a ani ich vychovne postupy. Preto som ju chcela vziat.
0 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

Zaujímavá téma. Čo sa zaseje v nižších ročníkoch, to sa bude zbierať vo vyšších. Prístup učiteľky je preto veľmi dôležitý, samozrejme závisí aj od dieťaťa. Na našej škole sú zavedené tzv. konzultačné hodiny, bývajú vždy v prvý utorok v mesiaci. Je to super, keď nemusím s problémom čakať na rodičko. Rodičia ich aj hojnou návštevnosťou využívajú. Čo sa týka písania poznámok, je to príprava na samostatnosť vo vyššom ročníku, ale v druhej triede sa mi to zdá priskoro. Môj syn je ôsmak, doteraz im všetko diktovali, odvolávajúc sa na zlé učebnice, a má veru dosť problém napísať si poznámky. Teraz si ich väčšinou píšu sami. Dcéra je piatačka, teda prešla na druhý stupeň, a tam sa hneď odrazila príprava na prvom stupni. Jej p. učiteľka ich na druhý stupeň začala pripravovať v štvrtej triede. Písali si sami niektoré poznámky, ale samozrejme ich potom aj skontrolovala. Skúšala ich nie formou otázok, ale na niektorých predmetoch odpovedali súvisle, ako na druhom stupni.
Možno si ešte potrebujete s novou p. učiteľkou na seba zvyknúť. Neunáhli sa s prechodom na inú školu, aby to nebolo z blata do kaluže.
0 0
dadulček dadulček

dadulček je offline (nepripojený) dadulček

Dobrý večer, ja som si myslela, že mám len ja takýto problém. Môjho syna tiež učila taká pani učiteľka, ktorá nemá nervy na 6 ročné deti a celkom mu odobrala chuť učiť sa. Teraz máme problém s učením, ale nie preto, že by nevedel, ale preto, lebo nemá žiadny vzťah ku škole, kvôli tej p. učiteľke. Teraz ho učí výborná p. učiteľka, ktorá učila aj dcéru 3 roky a dúfam, že sa jej podarí ten odpor ku škole zlomiť, lebo budeme musieť ísť asi ku psychologičke. A to len kvôli p. učiteľke, ktorá si myslela, že deti sa narodia múdre.
Naposledy upravil dadulček : 05.10.10 at 18:02
0 0
Ivenka Ivenka

Ivenka je offline (nepripojený) Ivenka

Ahoj Zvalik, ja to chápem. Každý rodič je iný a aj ja mám niekedy také úmysly, že dám syna na inú školu len sa vždy pozastavím nad tým či nie je problém aj v synovi. Nič v zlom. Pekný deň aj keď sa to nedá povedať.
0 0
lianett lianett

lianett je offline (nepripojený) lianett

Dobrý deň,

Zadávala som túto tému a rada by som počula Váš názor ešte na jednu vec. Zistila som, že nová p.učiteľka je fajčiarka a navyše /údajne, to údajne zdôrazňujem/ vraj si rada vo voľnom čase vypije /ale teda tak, že to vraj na nej vidieť, neviem, to som počula len od niektorých ľudí, ale nazávisle od seba, bývame v pomerne malom meste, ja osobne som ju piť nevidela/. Nuž ale fajčenie mi dosť prekáža a to som ju videla, fajčí bez problémov pred školou. Ja nemám v podstate nič proti fajčiarom, nech si fajčia kde chcú, pokiaľ nefajčia pri mne, ja buď odídem, alebo ak nemám inú možnosť poprosím ich, aby sa vzdialili oni.Ale trocha mi vadí, keď fajčí učiteľ detí na prvom stupni ZŠ. To pitie nechám zatiaľ bokom, to sú možno len klepy, nechcem nikomu krivdiť. Ale zaujímalo by ma, aký názor na to máte vy? Presunuli by ste v takomto prípade svoje dieťa k inej učiteľke?

VĎAKA
0 0
astensova astensova

astensova je offline (nepripojený) astensova

Kvôli fajčeniu učiteľky by som svoje dieťa nepresúvala do inej školy. Veď koľko učiteľov fajčí. Aj na škole kde chodí môj syn a to je už deviatak. Skôr alkohol ničí mozgové bunky. Nech fajčí ale nech ju deti nevidia a necítia cigaretový dym s tým súhlasím. Zaujímalo by ma ako to dopadlo po rodičku a či sa to už zlepšilo.
Naposledy upravil astensova : 13.01.11 at 13:08 Dôvod: cyba
0 0
Zvalik Zvalik

Zvalik je offline (nepripojený) Zvalik

večná optimistka, ale už na hrane ... ...viac
Ahoj Lianett, aj mňa by zaujímalo ako s pani učiteľkou vychádza tvoj syn a aj ty...!?
0 0
lianett lianett

lianett je offline (nepripojený) lianett

Nejako sa to utriaslo, táto učiteľka ich vedie možno k väčšej samostatnosti a je na nich, či si jej rady berú k srdcu alebo nie. Môj syn má zatiaľ problémy s písaním, a so zosystematizovaním si poznámok, ale dúfam, že sa to časom poddá.



Ja mám ešte trošku problémaj niekde inde, ktorý som predtým nepovažovala ale za taký akútny. A síce s tým, že v triede je viac ako polovica rómskych detí, ktoré sú skrátka iné, sú rôzne, ale ja tu nechcem zavádzať tému, že rómske deti patria napr. do samostatných tried, to nie, len nie som na to zvyknutá. POchádzam z iného mesta, kde sme mali dve, tri rómske asimilované rodiny /so mnou do triedy chodil jeden róm, ktorý bol vždy vyznanamenaný a neskôr si urobil v pohode maturitu, dodnes normálne pracuje a živí svoju rodinu./ Tieto rómske deti sú však iné, väčšina pochádza z rómkych kolónií bez pravidelnych hygienických návykov a význam vzdelania veľmi málo chápu. Je medzi nimi jedno dievčatko rómka, ktoré sa veľmi dobre učí, ostatní sú prepadlíci. To znamená, že na školu kašlú a chodia do nej len tak, aby dostávali ich rodičia dávky na ne. V triede bolo celkom 15 detí k 01.09.2010, teraz ich je 17 /dvaja rómovia prepadli z vyššieho ročníka/. Obdivujem učiteľov, musí byť nesmierne náročné učiť v takýchto triedach.V tejto triede je vlastne 8 bielych detí /sú medzi nimi napr. aj deti miestneho podnikateľa a lekára/ ale zvyšok sú rómovia.



Teraz riešim dilemu, pretože mi mladší syn má nastúpiť do 1.triedy na rok, a v meste máme aj školy, kde rómovia nie sú. Nie preto, že by ich tam nikto nechcel, ale je to pre nich ďaleko. Keby som chcela dať do tejto školy moje deti, tiež by to mali troška ďalej /táto škola je najbližšia k nášmu činžáku, sú v nej z 5 minút./ Do tejto školy by im cesta trvala cca 15 minút pešo každý deň cez pomerne frekventované križovatky. Neviem, nechcem sa skutočne dotknúť rómov, ale čo by ste v takomto prípade robili vy? Mňa to už nejakú dobu trápi.
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

lianett,

máš tri možnosti...
1. preložíš dieťa do kvalitnejšej školy
2. budeš sa s ním po škole doma až do večera učiť a preberať komplet to, čo v škole nestihlo
3. necháš to tak a vo vyšších ročníkoch už nestihne dobehnúť zameškané

Hovorím to z vlastnej skúsenosti.
Moja dcéra nastúpila pred piatimi rokmi po presťahovaní do dedinskej malotriedky do 3. ročníka. Neboli sme zvyknutí na ich systém a výuka bola absolútne nedostatočná. Každý deň sme do večera preberali odznova všetko to, čo brali v škole + domáce úlohy.
Vydržali sme to jeden školský rok a potom sme ju preradili do mestskej školy v KE a začali sme kľudne a normálne žiť. Bolo to vyčerpávajúce pre dcéru aj pre mňa.
Na cestovanie si dcéra veľmi rýchlo zvykla a donútilo nás to všetkých k disciplíne a systému.
Ani si neviem predstaviť, že by sme ju nechali v pôvodnej škole a nevenovali sa jej, kým ju navštevovala.
Dom sa dá stavať len na dobrom základe a prvý stupeň ak zlyhá, na druhom to dieťa ťažko dobehne.

PS : aj ona mala Rómov vtedy v triede, mizli veci a 2x za ten rok doniesla vši zo školy, zavšivila doma celú rodinu...
Nemám proti Rómom nič, poznám aj slušných, ale s neprispôsobivými odmietam koexistovať.
Naposledy upravil danushka : 13.01.11 at 13:56
5 0
lianett lianett

lianett je offline (nepripojený) lianett

Teraz nad tým viac a viac rozmýšľam práve preto, že ml.syn má pred zápisom a ja už som troška viac zorientovaná v tomto meste aj čo sa týka škôl. Keď sme sa sem sťahovali, prišli sme sem v dobe, keď už bol zapísaný v inej škole, v inom meste, skrátka sa stalo niečo, čo sme neplánovali a museli sa presťahovať. Sťahovali sme sa v auguste a dali sme ho do školy, ktorá bola najbližšia k mojej práci aj k nášmu domu. Ale v prvej triede som bola s učiteľkou spokojná veľmi, skutočne sa im veľmi všetkým venovala, ale je pravda, že rómovia začali chodiť poriadnejšie do školy až od pol roka /ja som si najskôr myslela, že ich v triede majú tak dvoch, troch, tých ktorých som videla na začiatku roka../



Inak syn sa snaží, okrem toho písania má z ostatných predmetov samé jednotky /ide mu hlavne matematika/ len sa trocha bojím, či sa nepoľavuje v známkovaní aj kvôli tým rómom a neznižuje sa tým pádom v triede úroveň učenia. On sa ktovieako doma neučí, ale má všetko vypracované z matematiky v tých pracovných zošitoch správne, to mu kontrolujem. Ale vidím na ňom, že sa mu do školy chodiť veľmi nechce, najradšej by bol stále doma, keď má niečo učiteľke povedať, tak to radšej nechá tak alebo na mňa nalieha, aby som tam išla s ním a povedala jej to ja. Minulý rok bol iný, problém komunikovať s učiteľkou nemal, aj keď možno teraz je na nejakom inom vývinovom stupni a možno sa začal viac hanbiť, nie som pedagóg, takže to neviem posúdiť dosť dobre. Ale je pravda, že deti v tomto veku sa dosť menia.



Ja o tej zmene školy uvažujem už pol roka, pomaly to vo mne dozrieva, ale nechcem sa unáhliť a rozprávam sa aj so synom a pravdepodobne tú zmenu školy uskutočním aj kvôli mladšiemu synovi. Nechcem, aby sa situácia opakovala a my sme mali doma ďalší problém. A určite chcem, aby mi deti chodili do tej istej školy.



Vďaka aj za Vaše skúsenosti
0 0
Martas Martas

Martas je offline (nepripojený) Martas

Dobrý deň, prosím Vás mám takýto problém
moja dcéra chodí do tretieho ročníka ZŠ, a ku dnešnému dňu prebrali už celú malú násobilku, z čoho píšu každý deň aj päťminútovky. Dočítala som sa, že v treťom ročníku sa majú deti naučiť LEN násobilku do 20. Moja otázka zdnie: že či si môže pani učiteľka určiť, že bude preberať učivo 4 ročníka v 3 ročníku, zdá sa mi že su deti veľmi zaťažované a tým sú aj neadekvátne ohodnotené vzhľadom k ich rovesníkom.
Naposledy upravil Martas : 18.01.11 at 11:43
0 0
ivka70 ivka70

ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

Martas Pozri príspevok
Dobrý deň, prosím Vás mám takýto problém
moja dcéra chodí do tretieho ročníka ZŠ, a ku dnešnému dňu prebrali už celú malú násobilku, z čoho píšu každý deň aj päťminútovky. Dočítala som sa, že v treťom ročníku sa majú deti naučiť LEN násobilku do 20. Moja otázka zdnie: že či si môže pani učiteľka určiť, že bude preberať učivo 4 ročníka v 3 ročníku, zdá sa mi že su deti veľmi zaťažované a tým sú aj neadekvátne ohodnotené vzhľadom k ich rovesníkom.
Neviem, kde cerpas informacie, ale nasobila do 20 je v ucebnych osnovach 2. rocnika. V 3. rocniku je uz nasobilka a delilka kompletna.
http://www2.statpedu.sk/Pedagogicke_...ematika_uo.pdf
2 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať