Zavrieť

Porady

Ako získať späť peniaze za nedodaný tovar?

Prosím poraďte mi. Zakúpila som cez inzerát zverejnený na webovom portáli čižmy, zaplatila za ne cez internetbanking. Tovar mi nebol dodaný, predajkyňa mi napísala mail, že ho odoslala a zistí na pošte, čo sa stalo. Už niekoľko dní mi neodpisuje na maily, v poslednom som žiadala vrátenie peňazí. Telefónne číslo, ktoré zverejnila zrejme nepatrí jej, pretože ho dvíha pán, ktorý tvrdí, že ju nepozná. Okrem jej mena a priezviska, ktoré nemusí byť skutočné, viem len číslo účtu, na ktoré som poslala peniaze... Ako mám postupovať? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    KatarínaKK12 Pozri príspevok
    Prosím poraďte mi. Zakúpila som cez inzerát zverejnený na webovom portáli čižmy, zaplatila za ne cez internetbanking. Tovar mi nebol dodaný, predajkyňa mi napísala mail, že ho odoslala a zistí na pošte, čo sa stalo. Už niekoľko dní mi neodpisuje na maily, v poslednom som žiadala vrátenie peňazí. Telefónne číslo, ktoré zverejnila zrejme nepatrí jej, pretože ho dvíha pán, ktorý tvrdí, že ju nepozná. Okrem jej mena a priezviska, ktoré nemusí byť skutočné, viem len číslo účtu, na ktoré som poslala peniaze... Ako mám postupovať? Ďakujem.
    Reklamácia na pošte trvá aj niekoľko týždňov.

    Ako to bolo poslané? Doporučene? Vyžiadaj si kópiu podacieho lístka od odosielateľa.

    Má aj iné inzeráty?

    Nie je vylúčené, že si sa stala obeťou podvodu. Ale stále je tu šanca - ak sa ešte týždeň neozve, požiadaj svoju banku, nech vyžiada od jej banky vrátenie platby. Postup som popisoval tu:

    http://www.porada.sk/1524371-post35.html

    Ak ti nevráti peniaze, aspoň zistíš, komu patrí účet.
    Ja by som, samozrejme, počkala, kým by predajkyňa zreklamovala zásielku na pošte. Ale keďže mi vôbec neodpovedá na maily a na telefónnom čísle nefunguje a iné sa mi nepodarilo zistiť, neviem, ako to poslala a mám podozrenie či vôbec. Zreklamovala som tú platbu v banke, zaúčtujú si 3,30 eur a majú 30 dňovú lehotu, ĎAKUJEM za radu. Predáva na webe aj iný tovar, nikto na ňu nedal zatiaľ žiadny komentár, iba ja negatívny, kde som opísala, čo sa stalo. Verím, že sa k peniažkom dostanem. Prajem pekný deň.

    Ako získať späť peniaze za nedodaný tovar?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.