Zavrieť

Porady

ako postupovať pri reklamácií?

Prosím vás o radu ako postupovať pri reklamácií fasádnej omietky. Predal som omietku stav.firme, ktorá realizovala zateplenie fasády. asi po 2 mesiacoch sa na fasáde vyskytli fľaky. Firma omietku reklamovala u mňa a ja následne u dodávateľa. Dodávateľ reklamáciu neuznal z dôvodu pravdepodobného nedodržania technologického postupu pri realizácií. S tým samozrejme realizačná firma nesúhlasí a tvrdí, že omietka bola vadná a odmieta uhradiť faktúru za uvedenú omietku. Ako mám postupovať ďalej?
Zatial som podal žalobu o vydanie platobného rozkazu na uhradu fa, ale chcem aj doriešiť tú reklamáciu. Mám povinnosť požiadať o znalecký posudok alebo to mám nechať na tú firmu? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    ako postupovať pri reklamácií?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.