misomiso Kazdemu odporucam na par dni navstivit Shanghai. Je to najlepsi kurz soferovania. Je tam 20 milionov ludi, ktori jazdia (a chodia) na ploche trocha vacsej ako Bratislava, pomerne plynulo, krizuju sa na centimetre, na dopravne predpisy tam vobec nepoliehaju, ak ides na zelenu este to vobec nic neznamena, musis byt v strehu rovnako, ako keby si isiel na cervenu. Vsetci sa naucili jazdit tak dokonale, ze aj ja by som tam bol so svojimi skusenostami amater, nevidis tam ziadne policajne kontroly, a za tyzden jazenia taxikmi po meste som nevidel jediny garambol, dokonca ani doskrabane auto tam nevidis jazdit.
U nas samy radar, samy zmatkar na ceste a za kazdym rohom karambol.
Hm , môže byť ...len na Slovensku je to pre niektorého našinca finančný problém ...a do Shanghaiu sa terigať ???
Ja Ti , Karle , nevím ...
Karambol , doškrabané auto si nevidel ...to ešte ale neznamená , že nie sú .
Ale s týmto si ma teda dostal , teda poviem Ti ...pochodil / vraj /si celý svet a takú dezinfo šmaríš ...
na ploche trocha vacsej ako Bratislava
Bratislava - Rozloha 391 km²
Shanghai - Rozloha 6340,5 km²
že trocha väčšia , cca 16 x viac , len o 6.000 km²....
Ale k téme .
V zime je potrebné , povedal by som , zabudnúť na brzdy vôbec .
Prispôsobiť všetko , rýchlosť , štýl , predvídavosť tomu , aby sa vôbec brzdový pedál nemusel používať .
Radšej ubrať vopred nohu z plynu o sekundičku skôr , ako neskôr . Lenže to môžeš vysvetlovať niekomu , kto rozumie , chápe , o čom rozprávaš .
Dnešné autoškoly produkujú držiteľov VP , nahustia do nich nepodstatné veci a fajront .
Potom mladý/á vyfasuje od fotríka kľúče od nejakej poriadnej značky a hajde na discu ....a šak aj predviesť sa je potrebné , čo mašinka dokáže a potom traumačka nestíha ...