Zavrieť

Porady

reklamacia skody sposobenej zakupenym tovarom

dobry den,
prosim o radu siroku verejnost prevadzkujem kvetinarstvo a pred 2 mesiacmi prisiel zakaznik reklamovat stol, ktory mu znicila nasa kytica. zospodu bola na nej sietka, ktoru aranzerka nepodlozila celofanom (nikdy sme sa s nicim takym nestretli a nepokladali sme to za nutnost a pokial celofan zakaznik nechcel, tak sa mu tam nedal, ci sa predavacka spytala ci ho tam chcel a on odmietol, na to dokaz nemam.) sietka nasiakla vodou a sposobom knotu z nej zacala stekat voda na stol a obrus. na stole zostala ruzova skvrna. na miesto som isla stol obhliadnut a v dobrej voli som reklamaciu vyhodnotila tak, ze mu bol predany vadny vyrobok, stol - minimalne 21 rocny, bola na nom cena v Kcs, nalozila do auta a dala v otcovej firme odborne opravit. obrus si vycistil sam, kupila som mu liter vanisku. pri spisovani reklamacie sa zmienil aj o ovladaci, ktory bol na stole a do ktoreho mu natiekla voda a v ten den nefungoval ale teraz funguje, tak som to poznacila. stolik sa mu bezodkladne opravil a teraz po dvoch mesiach panko prisiel, ze tomu ovladacu stale sibe. urobila som zapis o tom, ako bola vybavena reklamacia stolu a obrusu, kde je i to, ze stol bol vekom opotrebovany, lak osuchany a zafarbenie bolo vlastne v prasklinach stareho stolu a ze o ovladaci s nim budem komunikovat az mi podpise vybavenie tejto reklamacie.
mam pocit, ze bude za chvilu chciet novu nabytkovu stenu a televizor. osobne by som mu mala chut iba napisat, ze ovladac nema co robit na stole v bezprostrednej blizkosti vody, vaza sa mohla aj prevrhnut napr. a to by tiez prisiel? a ze za skodu na ovladaci si nesie zodpovednost sam.

teraz sa mi aj ulavilo ako mam podla vas postupovat, inak chodi nadalej kupovat kvety na predajnu akoby nic.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ja by som s prepáčením toho zákazníka poslala do čerta!!!
    Snáď vidí , v akej nádobe sú kvety,či to treba podložiť nejakou miskou, alebo nie ...
    Nevyčítaj si, že si tam nedala celofán, lebo myslím, že ani ten by nezabránil preniknutiu vody...
    Za chvíľu ti príde reklamovať aj podlahu .

    Hlasovalo 6 pouzivatelov

    Užitočné (6)
    Rozalka, Mária27, Stefan2005, Paula, terezamaria, Danielle369
    6

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Zrejme to bude velmi slaby pravnik, ked je nuteny ziadat od teba nahradu sody na ovladaci ktory dnes stoji tak do 15 Eur. Hodinova sadzba dobreho pravnika je vysoko cez 150 Eur za hodinu.

    Vobec by som sa ho nebal. Nakolko podla obcianskeho zakonnika za skodu zodpoveda aj ten komu bola skoda sposobena v pripade, ak sa na jej sposobeni podielal a to hoc aj vedomou nedbanlivostou. A teda tym ze si nedal pozor co a ako a kam dava, podielal sa na vzniku skody z vedomej nedbanlivosti. Kedze kazdy zodpoveda za spolocne sposobenu skodu podla rozsahu zavinenia a jeho zavinenie je v tomto pripade jednoznacne vacsie ako zavinenie tvojej spolocnosti, nema narok na nahradu skody ani len v polovicnom rozsahu.

    Takze ho veselo posli do teplych krajin a ak by ti nahodou doniesol nejaky pekny list v ktorom budu popisane dalsie bludy, kludne napis. Aspon sa budem mat na com zabavat.

    evisko je offline (nepripojený) evisko

    evisko
    ... dotycny je pravnik a preto som to este neurobila a vraj mam byt rada, lebo, len - len, ze mu voda nenatiekla aj na novy (perzsky) koberec ...

    12janci12 je offline (nepripojený) 12janci12

    Svet je čím ďalej čudnejší. Vadí mi, že ak rozprávam spisovne, tak mi ľudia nerozumejú, že ja nerozumiem tej spúste angličtiny čo miešajú do slovenčiny, vadí mi reklama na každom kroku. Nerozumiem ľudom čo si myslia že peniaze sa "zarobia" nejakým vkladom do fondu či akcií a nie prácou. Ďakujem ľuďom čo sú ešte stále normálny a bojujú za správne veci. ...viac 12janci12
    Pri reklamácii môže zákazník reklamovať vadný výrobok, ale aby mohol reklamovať spôsobenú škodu, tak na to je limit, môže to byť až nad nejakú sumu (zrejme kvôli podobným prípadom). Tú sumu si presne nepamätám, ale bola celkom vysoká, táto záležitosť sa tam v pohode vojde. Ja som sa s tým stretol na školení o reklamáciách. Nájdite si presné znenie a pošlite ho tam, kam patrí.

    P07 je offline (nepripojený) P07

    P07
    Dôkazné bremeno leží na navrhovateľovi. On musí dokázať ako škoda vznikla, že ste mu nedali celofán... Pochybujem, že je to vôbec právnik alebo len blafuje a je si vedomí, že na súde by to neobstálo.

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    cim skor ho posli prec, ak sa nechces dostat pri nom na psychiatriu,... mne ak niekto taky pride reklamovat tak vratim peniaze a viac sa s nim nebavim.

    berry je offline (nepripojený) berry

    berry
    Ako si aj ty napísala : ty mu nemôžeš dokázať ,že na jeho požiadanie si mu tam ten celofan nedala, tak ani on ti nemôže dokázať , že tam nebol. Slovo proti slovu.

    reklamacia skody sposobenej zakupenym tovarom

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.