dobry den,
prosim o radu siroku verejnost
prevadzkujem kvetinarstvo a pred 2 mesiacmi prisiel zakaznik reklamovat stol, ktory mu znicila nasa kytica. zospodu bola na nej sietka, ktoru aranzerka nepodlozila celofanom (nikdy sme sa s nicim takym nestretli a nepokladali sme to za nutnost a pokial celofan zakaznik nechcel, tak sa mu tam nedal, ci sa predavacka spytala ci ho tam chcel a on odmietol, na to dokaz nemam.) sietka nasiakla vodou a sposobom knotu z nej zacala stekat voda na stol a obrus. na stole zostala ruzova skvrna. na miesto som isla stol obhliadnut a v dobrej voli som reklamaciu vyhodnotila tak, ze mu bol predany vadny vyrobok, stol - minimalne 21 rocny, bola na nom cena v Kcs, nalozila do auta a dala v otcovej firme odborne opravit. obrus si vycistil sam, kupila som mu liter vanisku. pri spisovani reklamacie sa zmienil aj o ovladaci, ktory bol na stole a do ktoreho mu natiekla voda a v ten den nefungoval ale teraz funguje, tak som to poznacila. stolik sa mu bezodkladne opravil a teraz po dvoch mesiach panko prisiel, ze tomu ovladacu stale sibe. urobila som zapis o tom, ako bola vybavena reklamacia stolu a obrusu, kde je i to, ze stol bol vekom opotrebovany, lak osuchany a zafarbenie bolo vlastne v prasklinach stareho stolu a ze o ovladaci s nim budem komunikovat az mi podpise vybavenie tejto reklamacie.
mam pocit, ze bude za chvilu chciet novu nabytkovu stenu a televizor. osobne by som mu mala chut iba napisat, ze ovladac nema co robit na stole v bezprostrednej blizkosti vody, vaza sa mohla aj prevrhnut napr. a to by tiez prisiel? a ze za skodu na ovladaci si nesie zodpovednost sam.
teraz sa mi aj ulavilo
ako mam podla vas postupovat, inak chodi nadalej kupovat kvety na predajnu akoby nic.