Zavrieť

Porady

Som student UMB a potrebujem poradit, viac vo vnutri.

Ahojte.

V prvom rade by som sa chcel ospravedlnit, ak som zle vybral kategoriu.

Moj probem pozostava z toho, ze mam spravit seminarku o kontrole v podnikoch (pravdepodobne na urovni manazmentu) s dorazom na: metody a techniky, procesy, controlling, audit, ....

V teorii to je vsetko pekne rozpisane, ale ja si mam vybat 3 firmy a najmä na nich ukazat, ako oni postupovali. Problem je, ze na internete neviem nic najst (a osobne stretnutie s niekym z vedenia firmy mame zakazane)

Skusal som rôzne ekonomicke media (Hospodarske Noviny, eTrend, rôzne diskusie) ale nikde ani zmienka o niecom takom, ako: FIRMA A -> PROLEM -> SPOSOB RIESENIA + METODY & TECHNIKY a pod.

Nasiel by sa tu niekto, co ma s takymito vecami skusenosti a mohol by mi o tom nieco napisat?

NEMYSLIM NAPISAT MI SEMINARKU! POCHOPITELNE

Ale ako to funguje u vas? Alebo kde by som mohol/mal hladat? Velmi pekne dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mixal1 je offline (nepripojený) mixal1

    mixal1
    pokial mas zakazane stretnutie s niekym z vedenia, tak si mozes riesenie sam vymysliet
    vymysli si problem, popis, ako ho jednotliva firma riesila, a z teorie co vas ucia poukaz na to, ake riesenie by bolo efektivnejsie.

    kazda firma si vytvara vlastne interne procesy,viacmenej su originalne.