Zavrieť

Porady

náhrada mzdy za sviatok a dovolenku

Som úplný začiatočník a potrebujem radu. Mám zamestnanca plateného mesačnou mzdou 6500 Sk.
1. Mení sa táto mzda ak je v mesiaci sviatok.
2. Akým spôsobom mu mám vyrátať náhradu za dovolenku.
Za rýchlu radu vopred ďakujem.

ZEMAN
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    zeman
    Som úplný začiatočník a potrebujem radu. Mám zamestnanca plateného mesačnou mzdou 6500 Sk.
    1. Mení sa táto mzda ak je v mesiaci sviatok.
    2. Akým spôsobom mu mám vyrátať náhradu za dovolenku.
    Za rýchlu radu vopred ďakujem.
    ZEMAN
    Sviatok sa mu ráta akokeby pracoval, teda neovplyvní výšku mzdy a náhrada sa ráta z jeho priemernej mzdy za posledný kvartál.

    Paula je offline (nepripojený) Paula

    Paula
    zeman
    Som úplný začiatočník a potrebujem radu. Mám zamestnanca plateného mesačnou mzdou 6500 Sk.
    1. Mení sa táto mzda ak je v mesiaci sviatok.
    2. Akým spôsobom mu mám vyrátať náhradu za dovolenku.
    Za rýchlu radu vopred ďakujem.

    ZEMAN
    Náhradu za deň dovolenky vypočítaš: Hrubá mzda za predchádzajúci kvartál (bez náhrad za sviatky,dovolenku,PN) / počet odpracovaných dní.

    Daska je offline (nepripojený) Daska

    RAK Daska
    zeman
    Som úplný začiatočník a potrebujem radu. Mám zamestnanca plateného mesačnou mzdou 6500 Sk.