účtovník 007 Ja patrím k divákom, ktorý si chcú film vychutnať neprerušovane. Reklamou stráca film pointu a hodnotu. A ešte sa ani poriadne film neskončí a už tam prasknú The end a hybaj ďalšia reklama. Chýbajú mi titulky s peknou hudbou na konci filmu, kedy vlastne v človeku film odznie, má čas ešte nad ním popremýšľať. Titulky, aj keď ich málokto číta, sú takou bodkou za dielom.
Ja preto obvykle pozerám filmy na DVD.
Samozrejme vacsina dnes pouzivanych reklamnych formatov je naozaj otravna, no treba sa na to pozriet aj z druhej stranky:
Aby mohol vzniknut kvalitny film, ktory si chcete pozriet, bolo nutne zaplatit hercov, kameramanov, rezisera, celu produkciu, sceny, atd. To stalo nemale peniaze a aby vznikali aj dalsie podobne filmy, filmove studio potrebuje aj primerany zisk, aby bolo motivovane dalsie taketo filmy natocit (pre zjednodusenie, bavme sa len o produkcii pre televiziu, nie pre kina).
Nasledne pride televizia, ktora musi kupit vysielacie prava od distribucnej spolocnosti, ktora tieto prava kupila od filmoveho studia.
A tu ma televizia 2 moznosti, ako pokryje naklady spojene s nakupom tychto prav:
1. Vybera pravidelne poplatky od svojich predplatitelov.
2. Prerusuje programy reklamou.
Pozeranie reklamy je v podstate Vasou (mojou, nasou) cenou za pozeranie daneho filmu/programu.
Ak teda nechcete platit za zabavu formou pozerania reklamy, jedina cesta je platit za to fin. poplatkom a mozete si vychutnavat oblubene filmy bez prerusenia.
To iste plati na webe.