Zavrieť

Porady

Začiatok roka v MRP-DOSS

Pomôžte prosím dobré duše.
Začínam v MRP-doss nebola som na kurze ovládania tohoto programu, tak sa skúšam sama ním prekúsať. Pri začiatku nového roka sa len vytvorí ako keby ďalšia firma s rovnakým názvom a nasledujúcim rokom? Čo sa potom stane. Je tam celkom prázdna nová firma, alebo sa prenesú dáta ktoré boli v minulom roku nastavené aj s už vystavenými dokladmi z min. roka?
Ide mi totiš o to, že v našej firme mám prevziať účto, som len začiatočník a zisťujem, že tá pani predo mnou tam nemá žiadne predkontácie ani označené prefixy v čís. radoch, aké používame my. Ona to má všetko v hlave a vždy to tam vpisuje. Keďže ja tie účty naspamäť nepoznám, chcela by som si ich predkontovať, ale neviem čo to spraví, ak ich predkontujem do starého roku. Zatiaľ ďakujem a ak môžem, ešte sa budem pýtať ďalej keď na niečo natrafím. Bude toho asi viac.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alena123 je offline (nepripojený) alena123

    alena123
    A dnes ešte jeden dotaz. Ak chcem stornovať faktúru , ktorá bola odoslaná odberateľovi len včera, oni ju zaúčtovanú ešte nemajú. Môžem to spraviť tak, že ju len zmažem? Ď.

    ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

    Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac ondrejvla
    alena123
    Pomôžte prosím dobré duše.