Zavrieť

Porady

Pomer návštev a nákupov na e-shope.

Sledujete niekto pomer unikátnych návšetev k nákupom na vašom e-shope?

Kolko percent návštevníkov na e-shopoch skutočne realizuje nákup?
Usporiadat
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

no možno bude treba začať ten pomer návšev/objednávok sledovať na základe fáz mesiaca Možno, že vtedy by sme sa dopátrali k lepším číslam...

Alebo začať porovnávať dni v týždni - ja napríklad dlhodobo viem, že minimum objednávok býva v sobotu. Maximum tuším od nedele obeda do pondelka obeda. Ale to by som asi musela podrobnejšie sledovať. Možno fakt tie objednávky súvisia aj s ínými vecami.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

No ved prave. Teraz ide o to, ako sposobit, aby na eshope bol stale pondelok doobeda. Ako v tom zidovskom vtipe: "...vsade sabes, iba okolo mna stvrtok".
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
problem je v tom ze zatial som tam nezistil zjadny suvis tie slabe dni v mesiaci su vzdy nahodne ... mozno to len brat ako fakt ze nie su kazdy den vianoce
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

no a neskúsime nejak spoločne analyzovať tie dáta - nejaký pol rok - presne po dátumoch počet návštev/objednávok? A skúsiť najskôr zistiť, či tie dni sú fakt náhodné, alebo je to fakt, s ktorým treba počítať a nestresovať sa preto.
0 0
Dubak2000 Dubak2000

Dubak2000 je offline (nepripojený) Dubak2000

ono zalezi preco ludia na web prisli. Robil som si analyzu aky ludia k nam chodia, ktore klucove slova a kolko konverzii a vyslo mi ze vseobecne reklamy su podstatne drahsie. mame cestovku a ak robim reklamu na lokalitu tak je uspesnost o hodne nizsia ako reklama na konkretny hotel. Myslim konverzii, nie pocet navstev. Reklama na lokalitu zaujme mnoho ludi ale neobjedna. A okrem toho je dobre vyradit z reklam (aspon platenych) klucove slova ako fotografia, hodnotenie, mapa a pod. Cize veci co ludi zaujimaju ale asi nic nekupia.
0 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
Dubak2000 Pozri príspevok
ono zalezi preco ludia na web prisli. Robil som si analyzu aky ludia k nam chodia, ktore klucove slova a kolko konverzii a vyslo mi ze vseobecne reklamy su podstatne drahsie. mame cestovku a ak robim reklamu na lokalitu tak je uspesnost o hodne nizsia ako reklama na konkretny hotel. Myslim konverzii, nie pocet navstev. Reklama na lokalitu zaujme mnoho ludi ale neobjedna. A okrem toho je dobre vyradit z reklam (aspon platenych) klucove slova ako fotografia, hodnotenie, mapa a pod. Cize veci co ludi zaujimaju ale asi nic nekupia.
to o čom píšeš je long tail. To znamená zameranie sa na konkrétny produkt/hotel. Kľúčové slovo dovolenka v chorvátsku je určite drahšie, než Hotel XY chorvátsko. Prvá vec je cena a druhá samotný človek, ktorý to hľada. Ak niekto hľadá tú prvú vec, tak je zrejmé, že sa len rozhliada a rozmýšľa nad dovolenkou, kým v druhom prípade ten človek vie čo hľadá a má na to určitý dôvod.
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
takze aby som bol aktualny, vcera mi zvonil telefon od rana do vecera, objedanavky jedna za druhou, a dnes zatial zjadny telefonat ani objednavka, reklama navstevnost atd vsetko rovnake no hladajte suvis
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
tak asi som sa poponahlal, uz bol aj telefon aj 2 objednavky
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Ak mate poprepajany eshop s Analytics - meranie konverzii elektornickeho obchodu a Adwords, tak mozte krasne sledovat trendy nakupovania. Vzhladom na aktualny datum moze byt pocet objednavok ovplyvneny vyplatami.
0 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
Ja neviem kto sa z toho má vysomáriť. Ono minule som mal 250návštev a 5objednavok a včera 350 a 2. Dnes tiež toľko a žiadna objednávka. Myslím si, že najrelevantnejšie návštevy sú na long tail a tak je jedno či má shop 200, alebo 500 návštev dôležité sú tie, ktoré prídu na konkrétny tovar/kw. A v dňoch keď je 200navštev možno pride 10 ludi na take slovo a nakupi 5 a v dnoch ked je 500 navstev pride len 5 ludi a nakupia 2ja. Inak si to neviem vysvetlit
0 0
lejka lejka

lejka je offline (nepripojený) lejka

Žilinčanka, 3 dospelí synovia, od 13.4.2013 som vdovou, byt, chalupa, záhrada, pes-vlčiak RONY ...viac
Moji synovia spustili eshop sawano a sledujú každý deň aj to, ktoré druhy tovaru si ľudia pozerajú.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať