Zavrieť

Porady

chcela by som poprosiť o radu

Dobrý deň,

chcela by som poprosiť o radu.
Od novembra pracujem ako SZČO pre PSS a. s. Jednou z podmienok je ostať tam aspon pol roka, inak budem musieť preplatiť 100% z ceny školení, ktoré som absolvovala, ak ostanem viac ako pol roka 50%. No je to dosť veľká suma. Problém však je, že sa mi naskytla lepšia práca (finančne aj perspektívnejšia), a potrebujem zrušiť živnosť.
Neviem však, ako by som sa vyhla tomu preplateniu.
Možno nejaký "zdravotný problém"...

Prosím poraďte...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Hajdukova.lenka Pozri príspevok
    Dobrý deň,

    chcela by som poprosiť o radu.
    Od novembra pracujem ako SZČO pre PSS a. s. Jednou z podmienok je ostať tam aspon pol roka, inak budem musieť preplatiť 100% z ceny školení, ktoré som absolvovala, ak ostanem viac ako pol roka 50%. No je to dosť veľká suma. Problém však je, že sa mi naskytla lepšia práca (finančne aj perspektívnejšia), a potrebujem zrušiť živnosť.
    Neviem však, ako by som sa vyhla tomu preplateniu.
    Možno nejaký "zdravotný problém"...

    Prosím poraďte...
    Lenka, spolupráca s PSS nie je klasickou živnosťou. Podmienky ukončenia nájdeš v zmluve, podpísanej s PSS.

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko