Zavrieť

Porady

V čom začať podnikať ??

sac sac

sac je offline (nepripojený) sac

Mám nejakých 1,5 - 2 mil Sk a za chvíľu som bez zamestnania . Poraďte dačo v čom začať podnikať .
Usporiadat
Rudolf Kubík Rudolf Kubík

Rudolf Kubík je offline (nepripojený) Rudolf Kubík

Zaoberám sa IT technológiami používanými v telekomunikačnom biznise. ...viac
Zaujímavou môže byť aj investícia do stále rastúceho telekomunikačného biznisu.
Ak máte ktokoľvek záujem, kľudne aj malé vstupné hodnoty, pre konkrétnu sumu nájdeme vhodný projekt ktorý zrealizujeme.
Naše čísla majú neustále rastúcu tendenciu a v telekom. podnikáme cca 8 - 10 rokov.
Prípadne som ochotný ísť do projektu v inom meste ako poradca.
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

Ja už niekoľko rokov sledujem určitých ľudí,čo podnikajú tak,že začali takmer "z ničoho", teda určitý kapital museli mať
aspoň ten základný /niekoĺko desaťtisíc SKK na tovar/
a odpozoroval som nasledovné pravidlá:

1., je treba ponuknuť niečo po čom je DOPYT v tej lokalite kde chcem podnikať

napr. na dedine a v menších mestečkach asi nebude dopyt po nejakom kozmetickom salóne , skor sa tam uživí
predaj krmnej zmesky pre zvieratá
na druhej strane otvárať obchod s farmárskymi potrebami niekde v centre veĺkého mesta tiež nemá veĺkú šancu na uspech

2.treba odpozorovať NAKUPNÉ ZVYKY obyvateĺstva,ľudia budú stále chcieť nakupovať v tzv.kamenných obchodoch a tovar
vidieť na vlastné oči,vyskušať ho prip. ohmatať,
v e-shopoch budú nakupovať len určité špecifické tovary o ktorých si dopredu vedia zistiť ich kvalitu a vedia ,že nakupom cez internet ušetria podstatnú sumu /typický priklad- pneumatiky/
Teda LOKALITA kde bude umiestnený tento kamenný obchod či prevádzka služieb je veĺmi podstatná pre uspech v podnikaní
najidealnejšie je umiestnenie tam,kde sa počas celého dňa "premelie" čo najviac ľudí,teda v blizkosti polikliniky, autobusovej stanice a p. , otvárať prevádzku niekde na sidlisku na periferii,kde všetci ĺudia rano odchádzajú a večer prichádzaju a cez deň tam prebehne len poštárka a smetiari ,je istá a priama cesta ku skrachovaniu !

Tiež najidealnejšia lokalita na drobné podnikanie v maloobchode sú provinčné mestečka veĺkosti okolo 10 000 obyvateľov,vzdialené od veľkých okresných,či krajských miest okolo 60-80 km
strategia podnikateĺa v takomto mestečku bude postavená na tom,že stale tu bude istá klientela zákazníkov,ktorí su viac menej nutení nakupovať v tomto mestečku,lebo nemajú prostriedky ani sposob a možno ani chuť vypraviť sa na celý deń za nákupmi do veĺkých miest.
Na tejto strategii postavili svoj uspech istí podnikatelia z nábytkom.
3.rešpektovať miestnú konkurenciu
/dohodnuť sa z nimi na cenách,zmyslom je mať pokoj od nekonečného bonzovania,
nastrčených kontrol od všetkých možných uradov a inštitucii/
4.inovovať a rozširovať svoje podnikanie/to musí byť trvalý cieľ každého podnikateľa/
0 1
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

Oživil by som po čase tuto temu.
0 0
kobolcs kobolcs

kobolcs je offline (nepripojený) kobolcs

len skúšam prežiť
staci zacat podnikat . napadov je tisic staci si vybrat ten spravny alebo okopirovat a robit nieco lepsie ako povodny zdroj. Ale treba brat to ako tvrdy biznis nie ako hobby, tj mysliet ako podnikatel nie ako dav/ spotrebitel.

A v com zacat . Mala hra sparujte zname firmy a s cim zacinali oni
1 Avon,
2 Nokia
3 Samsung

A predaj lexikonov
B vyrobca cestovin
C vyrobca papieru

googlovat je zakazene
1 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

asi by si bolo treba uvedomiť jedno,

asi je nemožné kopirovať uspech znamych firiem

40 či 50 rokov dozadu nikto nevrati...

a s tým aj tie podmienky v ktorých tie firmy začínali

dnešná dobá je veľmi špecifická a aj slovenský trh je špecificky a aj slovenský zákazník ma špecifické zvyky a zmýšľanie.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať