luja5 A tie pochybné pokuty si zaplatil a nechal to tak ? Asi chvalabohu, že s touto bankou nemám nič . Ja mám s inou bankou dobrú skúsenosť, tiež išlo o úver, tiež o poplatok pre mňa pochybný, napísala som na ústredie a veľmi rýchlo mi odpovedali a doriešili sme to k mojej spokojnosti. Však skúsiť napísať môže, tu na Porade to asi ťažko vyriešime. Ak banka neodpovie, bude mať argument o neochote banky komunikovať, ak by mala zadávateľka témy dôvod ísť cestou právneho riešenia neodôvodneného poplatku. Niečo ako mimosúdne riešenie problému, ak som sa správne vyjadrila, lebo nie som právnik , ak by sa opakovala "snaha" banky od nej znova (preukázateľne neodôvodnene) pýtať 1.204€ . Ja som bol z nich taký otrávený, že som to nechal tak- zrušil tú kreditku a som rád, že mám svatý pokoj s nimi,potom som mal ešte problém s tatrabankou a tiež ma odrbkali ale to som vyriešil tak,že som to dal na sťažnosti Sme.sk a po hodine volali a už sa omlúvali strašne, ale tiež keby som to nezavesil na net, tiež nič nevybavím, ako odškodné mi dali zlatú kartu na 5 rokov bez poplatku a odvtedy je všetko OK- ja potrebujem mať kreditku, lebo ja skoro všetko kupujem a platím cez net...