tonkat
V 06/05 bola totálna škoda na vozidle, znalec z poisťovne nedoporučil opravovať - stanovisko z 06/05, poisťovňa ukončila likvidáciu v 11/05 - vyplatila plnenie za totálnu škodu. Leas. spoločnosť ukončila leasing v 11/05 a odpredala vrak nájomcovi. Vozidlo bolo opravené na náklady nájomcu v 10/05 a zaradené do majetku firmy ( hodnota vraku + oprava + ostatné náklady spojené so spojazdnením) a odpisované. Vidíte v tom nejaký problém z hľadiska nákladov a aj iných súvislosti - vzľadom na dátumy. Ďakujem vám.
Nevie mi nikto poradiť? Ešte mám hlavu v smútku z ukončenia uvedeného leasingu. Leasing. spoločnosť nám poslala vysporiadanie LZ nasledovne:
zúčtovacia hodnota .........1 000 000 SK
celkový nárok prenajímateľa: 1 000 000 SK
poistné plnenie z poisťovne ....... 900 000 SK
celkový nárok nájomcu 900 000 SK
Finančné vysporiadanie (nárok prenajímateľa) 100 000 SK - to sme im uhradili.
Leasing je z roku 2004 od 07/2004 do 06/2005, kedy bola havária. V roku 2004 boli v N odpisy, a teraz mám podať opravné DP za rok 2004, alebo prepočítať na aké mám nárok a upraviť v roku 2005? A ešte neviem, ako mám zaúčtovať tú zúčtovaciu hodnotu. Prosím, kto má s tým skúsenosti?