Zavrieť

Porady

Danove priznanie ked som SZCO ale cely rok bola zivnost pozastavena

Dobry den,

mozno to tu uz bolo par krat preberane, ale nikde som nenasiel jednoznacnu odpoved.
Moj pripad: cely rok mam pozastavenu zivnost - to znamena za rok som nebol ani jeden den zivnostnikom
pracoval som len ako student - brigadnicku a moj pijem bol nizsi ako 1500e

mam alebo nemam podavat danove priznanie a zdravotne zuctovanie?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    možeš podať DP ,,A,, - ak ti bola zrážaná daň, možeš si nárokovať jej vrátenie

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    restept Pozri príspevok
    Dobry den,

    mozno to tu uz bolo par krat preberane, ale nikde som nenasiel jednoznacnu odpoved.
    Moj pripad: cely rok mam pozastavenu zivnost - to znamena za rok som nebol ani jeden den zivnostnikom
    pracoval som len ako student - brigadnicku a moj pijem bol nizsi ako 1500e

    mam alebo nemam podavat danove priznanie a zdravotne zuctovanie?
    mal si podpísané u zamestnávatela vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov = máš na potvrdení o príjme uvedenú zrazenú daň ?

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    restept Pozri príspevok
    ale v pripade ze mi nebola zrazana, a v podstate nechcem podavat, tak to nemusim?
    nie, nemusíš