Zavrieť

Porady

Vysoká škola

Dobrý večer.
Prosím všetkých, ktorý mi budú vedieť poradiť a pomôcť, aby neváhali a urobili tak.
Vopred ďakujem.
Môj problém je nasledovný:
Pracujem ako učiteľka na základnej škole. Nakoľko si robím popri zamestnaní ďalšiu vysokú školu, pracujem na polovičný úväzok.
Za svoje štúdium si samozrejme platím. Chcela by som sa teda dozvedieť, či môžem nejako do daňového priznania zahrnúť aj peniažky, ktoré platím za štúdium.
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jozef I je offline (nepripojený) Jozef I

    Som kto som Jozef I
    Celkom ma to zaujalo táto téma a rád by som sa k nej vrátil, ale z iného pohľadu.
    Ak sa živnostník, ktorý vedie účtovníctvo prihlási popri podnikaní na súkromnú VŠ ekonomickú, nedajú sa náklady spojené s návštevou školy dať do nákladov? Ja viem, že je to pritiahnuté za vlasy, ale keď sa pozriete, že by tým získal lepšie meno,kredit k svojej firme a tým aj lepšiu klientelu tak tá škola je na dosiahnutie zisku. Alebo máte niekto iný názor??? Zaujímalo by ma, aký? Veď školenia a rôzne prednášky idú do nákladov?

    kattka.c je offline (nepripojený) kattka.c

    kattka.c
    Zaujimava tema. Pocula som o zivnostnikoch, ktori si VS davaju do nakladov, ale neviem co by na to povedala danova kontrola.