Zavrieť

Porady

Mám právo stornovať objednávku cez eshop, keď mi nebol dodaný tovar v danej lehote

Poprosím o radu, aby som vedela na čom som. Objednala som si tovar cez eshop. Obchodné podmienky tohto obchodu hovoria, že stornovať objednávku je možné len do niekolko hodín po zadaní obj. Ďalej uvádzajú, že dodacia lehota je 3-21 dní. Ja už však čakám takmer 30 dní. Podmienky len hovoria, že v prípade neprevzatia tovaru znášam náklady čo im vzniknú ja, ale čo ak oni porušia podmienky, teda lehotu dodania, tak o tom ani zmienka. Ale podla mna jednoznačne porušili obch. podmienky a ja by som mala mať právo stornovať obj. Nie že by som nemohla nejaký den na viac vydržat, ale ide o autosedačku, nakoľko vajíčko je nám už velké a v súčasnosti nemôžeme vôbec nikam cestovat s dietatom, nebudem riskovať zdravie dietata, kedže z vajíčka má už nohy von a je to veľmi nebezpečné. Ak máte nejakú podobnú skúsenosť sem s ňou, som už pevne rozhodnutá, že kupim sedačku cez iný obchod. Tento mal uvedené, že je tovar na sklade, tak som naivne predpokladala, že max do 2 týždnov ho budem mať doma. Omyl!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov
    stalo sa mi niečo podobné.. v obchodných podmienkach mali lehotu 14 dní, zásielka mi prišla po viac než mesiaci, už som ju ani nečakal.. tovar som si už medzitým kúpil inde, zásielku som neprevzal a od zmluvy som odstúpil s odôvodnením, že z ich strany došlo k porušeniu ich vlastných obchodných podmienok

    zuzana.dca je offline (nepripojený) zuzana.dca

    zuzana.dca
    to si ma potešil, a odstúpil si písomne? mne asi nič iné neostane, nemajú ani mail :-(, len mail z objednávky, ale asi bude automatický, lebo mi neodpovedali, ked som tam napísala

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    zuzana.dca Pozri príspevok
    to si ma potešil, a odstúpil si písomne? mne asi nič iné neostane, nemajú ani mail :-(, len mail z objednávky, ale asi bude automatický, lebo mi neodpovedali, ked som tam napísala
    To co je za eshop,ked nemaju mail,alebo zverejnene kontakty na seba?
    Oni nedodrzali dohodu, takze mas pravo odstupit od zmluvy.
    Nemaju pravo sa ti vyhrazat, ze ti daju nieco k nahrade,napr. neprevzatie dodavky,alebo postovne, balne a pod.

    zuzana.dca je offline (nepripojený) zuzana.dca

    zuzana.dca
    nebudete mi verit, práve som obdržala mail, že moja objednávka je vybavená, a tovar má kurier. neveríííííííííím. že by čítali poradu :-). nevyhrážalli sa mi, to mali uvedené v podmienkach, prosto žiadne postihy pre nich, len pre kupujúceho. dnes som im totiž volala a slubili 10% zlavu za omeškanie, ale už som na ich sluby nedbala, tak som bola rozhodnutá zajtra poslať storno objednávky. nakupujem cez net roky... ale s týmto som sa nestretla. tam som nakupovala naposledy!

    zuzana.dca je offline (nepripojený) zuzana.dca

    zuzana.dca
    no nechcem bonzovať, kedže sa to poriešilo... ale ide o www.babyba??.sk ... no stačí hodit do googlu babyba a je jasné o koho ide....sorry ale pre mna naposledy

    Mám právo stornovať objednávku cez eshop, keď mi nebol dodaný tovar v danej lehote

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.