Zavrieť

Porady

reklamacia elektroniky

Dobry den,

vedeli by ste mi niekto poradit. Venujem sa predaju ciernej a bielej elektroniky, ktoru mi dodava isty velkoobchod, cize tuto nakupujem ako zivnostnik a nasledne predavam zakaznikom na zaklade ich individualnej poziadavky. Ako sa riesi reklamacia v pripade poruchy napr. televizora? (kt. cena sa hybe od 30 do 100tisic) Je to ako v pripade novych vozidiel, ze klient navstivi autorizovany servis, kde mu v ramci zaruky elektro opravia, alebo musim toto zabezpecit ja? Podotykam, ze nemam ziadnu predajnu a pod.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    lover
    Dobry den,

    vedeli by ste mi niekto poradit. Venujem sa predaju ciernej a bielej elektroniky, ktoru mi dodava isty velkoobchod, cize tuto nakupujem ako zivnostnik a nasledne predavam zakaznikom na zaklade ich individualnej poziadavky. Ako sa riesi reklamacia v pripade poruchy napr. televizora? (kt. cena sa hybe od 30 do 100tisic) Je to ako v pripade novych vozidiel, ze klient navstivi autorizovany servis, kde mu v ramci zaruky elektro opravia, alebo musim toto zabezpecit ja? Podotykam, ze nemam ziadnu predajnu a pod.

    Môj názor je ten , že Ty ako SZČO nakupuješ elektroniku z istého veľkoobchodu a predávaš konečnému spotrebiteľovi . Takže určite aj potvrdzuješ záručný list pre ten ktorý tovar Tebou predaný .
    Myslím , že zodpovednosť je na Tebe . Uvedenú reklamáciu by si mal zabezpečiť Ty . Musíš si zistiť okolo toho veci , poprípade sa spoj aj s veľkoskladom a prípadne aj so servisom .

    pozit je offline (nepripojený) pozit

    pozit
    Robíme niečo podobné, ako píšeš, naše veľkoobchody majú určité záručné a servisné podmienky, ktorým sa prispôsobujeme, a je jedno, či je to vec za 3 stovky alebo za 30 tis., t.z. ak nám dajú záruku 3 roky, aj my dáme zákazníkovi takú istú záruku (navyše teraz je na všetko 2 roky, takže to by mala byť minimálna záruka, ktorú poskytneš). Keď máme reklamáciu, vôbec sa s tým nezaoberáme, postúpime to rovno veľkoobchodu, väčšinou nám to vymenia vrámci reklam. procesu za novú vec. Hlavne si zisti, aké podmienky majú tam, odkiaľ odoberáš tovar.

    adam je offline (nepripojený) adam

    adam
    Re: pozit (navyše teraz je na všetko 2 roky, takže to by mala byť minimálna záruka, ktorú poskytneš).

    Aj na tranzistorové rádio za necelú stovku je záruka 2 roky??? Ako je to ???
    Nemôže predsa vydržať 2 roky tak, ako rádio za 2000,-Sk....!?!

    ajobs je offline (nepripojený) ajobs

    muž ajobs
    adam
    Re: pozit (navyše teraz je na všetko 2 roky, takže to by mala byť minimálna záruka, ktorú poskytneš).

    Aj na tranzistorové rádio za necelú stovku je záruka 2 roky??? Ako je to ???
    Nemôže predsa vydržať 2 roky tak, ako rádio za 2000,-Sk....!?!
    Na všetko je záruka minimálne 24 mesiacov, na stavby min. 36 mesiacov, na použitý tovar min. 12 mesiacov, na opravy 3 mesiace. Samozrejme, tieto záručné doby sa môžu predĺžiť dohodou zmluvných strán.

    olybaba je offline (nepripojený) olybaba

    olybaba
    potrebujem poradit :

    1.
    - syn vo stvrtok kupil televizor JVC LT-42V80BU a v predajni mu povedali, ze je to taky prijimac, ktory prijima digitalne vysielanie Magio (mame ho mat od 1.1.2010)
    - v manuali o digitalnom prijme nic nie je napisane
    - bola by som rada, keby mi to niekto mohol ozrejmit

    2.
    - mozem zajtra vratit prijimac do predajne ? zdovodnit to tym, ze nie je nikde uvedene, ci budem moct prijimat digitalny signal ?
    - alebo ako mozem zdovodnit svoju neistotu o kupe vhodneho tv prijimaca

    ked viete pomozte, celu nedelu mame z toho nervy !!!

    ajobs je offline (nepripojený) ajobs

    muž ajobs
    olybaba Pozri príspevok
    potrebujem poradit :

    1.
    - syn vo stvrtok kupil televizor JVC LT-42V80BU a v predajni mu povedali, ze je to taky prijimac, ktory prijima digitalne vysielanie Magio (mame ho mat od 1.1.2010)
    - v manuali o digitalnom prijme nic nie je napisane
    - bola by som rada, keby mi to niekto mohol ozrejmit

    Je to tento TV ? http://www.renesancia.sk/lcd-televiz...0bu-p-264.html Ak áno, potom ide o FullHD LCD televízor, ktorý samozrejme môže prijímať akékoľvek digitálne vysielanie, nielen Magio. Predpokladám, že v manuáli je dostatok údajov, z ktorých je možné vyčítať, o aký TVP ide. Má napríklad aj 3x HDMI rozhranie, ktoré je určené na príjem digitálneho vysielania v najvyššom (a teda aj najkvalitnejšom) rozlíšení.

    2.
    - mozem zajtra vratit prijimac do predajne ? zdovodnit to tym, ze nie je nikde uvedene, ci budem moct prijimat digitalny signal ?
    - alebo ako mozem zdovodnit svoju neistotu o kupe vhodneho tv prijimaca
    Viď bod 1. nič nie je potrebné vracať, ak samozrejme nebude mať TV inú závadu. Ale záruka je min. 24 mesiacov.
    ked viete pomozte, celu nedelu mame z toho nervy !!!
    Odpovede v texte.
    Dobrý deň, potrebujem pomoc.
    Pred 4 mesiacmi som kúpila žehličku na vlasy. Pred pár dňami sa mi pokazila. Chcela by som ju reklamovať. Problém je v tom, že by som najradšej žehličku vymenila za inú alebo som za vrátenie peňazí, no neviem, či je to možné vzhľadom na to, aké majú práva predávajúci. Môžem sa dožadovať vrátenia peňazí alebo výmeny? ďakujem .

    Gina Er je offline (nepripojený) Gina Er

    Gina Er
    milada252 Pozri príspevok
    Dobrý deň, potrebujem pomoc.
    Pred 4 mesiacmi som kúpila žehličku na vlasy. Pred pár dňami sa mi pokazila. Chcela by som ju reklamovať. Problém je v tom, že by som najradšej žehličku vymenila za inú alebo som za vrátenie peňazí, no neviem, či je to možné vzhľadom na to, aké majú práva predávajúci. Môžem sa dožadovať vrátenia peňazí alebo výmeny? ďakujem .
    máš nárok na opravu tovaru.nemáš nárok na vrátenie peňazí ani na výmenu za iný tovar.ALE záleží na obchodníkovi,ako to vyrieši,napr.v Tescu výrobky značky Tesco sa vymieňajú kus za kus alebo sa vrátia peniaze.

    reklamacia elektroniky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.