Ja som mal tiež celkom závažný problém u starého realizátora eshopu, preto som si pri prechode na nový systém dal sakra záležať na tom, aby som si vybral už správne, teda firmu do ktorej sa dovolám, alebo ideálne do ktorej nebudem musieť volať, čo všetko mi nefunguje a čo všetko treba opraviť. Nasledovalo googlenie, zriaďovanie demo e-shopov a skúšanie. Dal som si nato mesiac a dobre som spravil, lebo veľa firiem sa tu prezentuje aké sú super, ale žiaľ realita je úplne inde. Ale že úplne... Až tak, že keď som si prečítal toto fórom, musím reagovať aj ja svojou skúsenosťou.
U mňa teda vyhralo riešenie "royalshop" od mediahelpu. Som človek, ktorý sa už do toho trošku vyzná /toto je môj tretí e-shop/. Realizácia v ktorej mi prispôsobili dizajn mojím požiadavkám ma stála 180 € /dizajn super, mám to samozrejme aj responzívne/ + platím mesačne po 60 €. Na začiatku to bolo síce iba 20 €, ale musím povedať, že majú skutočne prepracovaný SEO modul a návštevnosť z vyhľadávačov mi momentálne robí celkom slušný pomer nových zákazníkov a už som pri návštevnosti 17 547 návštevníkov za tento mesiac. Tých 60 € mi pri tej návštevnosti nevadí, krásne to na seba zarobí.
Vybavovanie objednávok je krása. Označím, ktoré chcem vybaviť, dám vystaviť faktúry, vytlačiť /vylezú z tlačiarne/, exportovať pre DHL /tento export nemali a dorobili mi ho za 1 deň/ a hromadne dám informovať zákazníkov. Už len zabalím a kuriér si to vyzdvihne. Presne takto som si to predstavoval a presne takto to teraz je. Čo ma fakt milo prekvapilo je dobropis, ktorý dokonca pripíše na sklad späť dobropisovaný tovar. Musím povedať, že to tam majú chlapci fakt prepracované a mne to riadne zjednodušuje proces vybavovania objednávok. Ak napríklad chcem napísať zákazníkovi, viem to urobiť priamo z detailu jeho objednávky... /samozrejme tam vidím aj históriu čo som mu napísal/ proste majú tam veľa maličkosti, ktoré šetria časť a robia ten systém strašne pohodlným pre prácu.
Samozrejme tie objednávky niesu len tak. Veľa pracujem s marketingom, ale tu to tiež musím pochváliť. V rámci toho poplatku 20 €, ktorý som platil na začiatku som mal export pre všetky porovnávače cien /majú ich tam tak veľa, až do všetkých som sa ani nepridal/. Na heureke som mal problém zo zaradením všetkých mojich produktov /mám iné kategórie, vedeli mi zaradiť asi polku produktov/, ale ani to po telefonáte do mediahelpu nebol problém. V tom systéme sa dá jednoducho pre porovnávače cien vytvoriť skrytý strom kategórií /teda strom heureky/, čím ma úplne zabili a ja mám už zaradených 95% produktov. Ďalšiu vec čo musím vyzdvihnúť a nevidel som na iných systémoch je zľava na určité dni. Napríklad si tam viem naklikať, že celý víkend zľava - 10%. Túto ich funkciu využívam dosť často, dokážem si takto pekne cez víkend nahnať objednávky, ktoré vybavujem v priebehu týždňa. Samozrejme sa ta akcia prelomom nedele vypne... ako za 20 € na štart, takýto systém a ešte fungujúci bez problémov .... na proste paráda a konečne som spokojný. Až tak spokojný, že mi nerobí problém napísať aj dobru referenciu, lebo títo si ju zaslúžia!