Mám ten istý problém u klienta, napísali sme do BB na správu systému a tu sú odpovede:
"Vasu Ziadost som prelinkovala na riesitelsku skupinu. Predpokladam, ze firma vznikla po 1.4.2012, s takym DIC momentalne nie je mozne generovat Dohodu, akonahle bude problem vyrieseny, pride Vam mail o uzatvoreni udalosti.
Dovtedy budete mat nahlasenie udalosti ako potvrdenie, ze ste sa pokusali generovat Ziadost, ale neslo to kvoli problemom u nas."
"Este by som sa chcel opytat, akym sposobom podat suhrnny vykaz v pripade, ze problem nebude vyrieseny do 20.07.2012. Priamo na DU Bratislava III, alebo nepodavat?"
"Tak ako som napisala, akonahle bude mozne na firmu generovat Dohodu, pride Vam mail o uzatvoreni udalosti, vtedy zanesiete Dohodu na DU a v najblizsom moznom termine podate suhrnny vykaz elektronicky. Suhrnny vykaz v papierovej podobe nie je platny dokument , pravdepodobne Vam ho na DU nezoberu.
Kedze problem pretrvava od aprila, predpokladam, ze do 20.7 nebude vyrieseny (to len aby ste sa neobavali, ze sme na Vas zabudli; samozrejme mozete sa hocikedy informovat telefonicky, alebo mailom na stav Vaseho SD)"