Zavrieť

Porady

zákazka s nízkou hodnotou

Dobrý deň, ja by som Vás chcela poprosiť o radu. Sme základná škola s právnou subjektivitou zriadená mestom. Mesto nám vyčlenilo peniaze v objeme 10.000 € ,mimo rozpočtu ,na vybavenie a zariadenie tried. Chcem sa opýtať, je potrebné aby sme robili nejaké verejné obstarávanie na firmu, ktorá nám to zariadenie dodá? Prosím, mohli by ste mi poradiť ako pri tomto postupovať?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    suzvedava je offline (nepripojený) suzvedava

    suzvedava
    Mali by ste mať smernicu na verejné obstarávanie a v nej určený postup pri zákazke s nízkou hodnotou. Asi by bolo dobré si pozrieť, či všetky komodity spadajú do jednej položky tzv predmet zákazky - slovník CPV. A postupovať podľa §102 zákona o verejnom obstarávaní...Výber dodávateľa môže byť na základe prieskumu trhu, telefonicky, osobné jednanie a treba o tom vyhotoviť záznam.
    suzvedava a nemohla by si poskytnúť vzor smernice na verejné obstarávanie. tiež by som ju potrebovala

    AntekaK je offline (nepripojený) AntekaK

    AntekaK
    Pripájam sa. Verejné obstarávanie to je pre mňa veľká neznáma. Jasnú a zrozumiteľnú smernicu by som chcela urobiť pre našu školu, akosi sa nemôžem prelúskať cez ten zákon. Suzvedava nepomôžeš so vzorom? Ďakujem a prajem pekný deň.

    eby je offline (nepripojený) eby

    eby
    Dobrý deň, prosím Vás, dávame dokopy smernicu o verejnom obstarávaní. Boli sme na školení, ale nedalo nám to veľa.
    Vedel by nám niekto pomôcť s týmito otázkami?
    1. Je potrebné zverejňovať Súhrnnú správu o zákazkach s nízkou hodnotou aj keď je nulová ? - napriklad uviesť iba text: k 30.6. 2011 sme nemali zákazku s nízkou hodnotou.
    2. V Pláne verejného obstarávania na rok 2011 je potrebné uvádzať zákazky - od akej hodnoty?
    V smernici máme upravené všetky zákazky od 0 do 3000 ako zákazky priamym zadaním, čiže do plánu by sme mali dať len zákazky nad 3000 eur alebo všetky? Ďakujeme.

    suzvedava je offline (nepripojený) suzvedava

    suzvedava
    v zmysle zákona 25/2006 § 102 od 1.4.2011 má verejný obstarávateľ povinnosť uverejňovať na webovej stránke alebo v periodickej tlači súhrnnú správu o zákazkách s nízkou hodnotou nad 1000 €. Zákon hovorí len o možnosti, keď sa zrealizuje zákazka vyššia ako 1000 €. Možno pre dobrý pocit by som na stránke zverejnila, že sa nerealizovala nijaká zákazka s nízkou hodnotou nad 1000 €. Smernicu som kvoli limitom prerábala aj ja, bude ma zaujímať váš názor. Prilepím ju sem po prerobení.

    suzvedava je offline (nepripojený) suzvedava

    suzvedava
    Pridávam smernicu, keď niekomu pomôže budem rada. Nemám odbornú spôsobilosť, a preto som sa oblasti, keď to musí robiť odborne spôsobilá osoba venovala menej.

    eby je offline (nepripojený) eby

    eby
    suzvedava Pozri príspevok
    Pridávam smernicu, keď niekomu pomôže budem rada. Nemám odbornú spôsobilosť, a preto som sa oblasti, keď to musí robiť odborne spôsobilá osoba venovala menej.
    super, vďaka, porovnáme s našou, ozveme sa. Ešta raz dík.
    Ešte jedna otázka, keď vypracujem internú smernicu, musí ju schváliť aj zriadovateľ ?

    suzvedava je offline (nepripojený) suzvedava

    suzvedava
    Zrejme záleží, či máte právnu subjektivitu alebo nie, kto vám schvaľuje ostatné smernice?

    ala82 je offline (nepripojený) ala82

    ala82
    suzvedava Pozri príspevok
    v zmysle zákona 25/2006 § 102 od 1.4.2011 má verejný obstarávateľ povinnosť uverejňovať na webovej stránke alebo v periodickej tlači súhrnnú správu o zákazkách s nízkou hodnotou nad 1000 €. Zákon hovorí len o možnosti, keď sa zrealizuje zákazka vyššia ako 1000 €.
    Čo to konkrétne znamená? Uvediem všetky dodávateľské faktúry, ktoré boli vystavené v danom štvrťroku, všetky úhrady dodávateľských faktúr v danom štvrťroku alebo všetky vystavené objednávky v danom štvrťroku?

    alessi je offline (nepripojený) alessi

    Pokoj a dobro alessi
    trochen sda votriem do témy. Ak som zamestnanec školy a zároveň živnostník. Môže si škola niečo odo mäa kúpiť? či platí zákaz kedže by to bolo "rodinkárstvo"?

    Zuzana2 je offline (nepripojený) Zuzana2

    Zuzana2
    Aj ja prosím o radu: vypracovala som súhrnnú správu o zákazkách s nízkou hodnotou. Zákazkou som rozumela vystavenú objednávku alebo uzatvorenú zmluvu.
    Narazila som však na problém: Ak je uzatvorená zmluva napr. na stravné lístky, ale vlastne v tej zmluve nie je suma, ale za obdobie 2. štvrťroka máme faktúru na sumu vyššiu ako 1000 eur, mám uverejniť túto faktúru, alebo zmluvu, alebo nič?
    Neviem, či som dobre sformulovala otázku. Ak nie, doplním.
    Ďakujem vopred

    suzvedava je offline (nepripojený) suzvedava

    suzvedava
    Ja by som uviedla všetky faktúry, ktoré boli uhradené v danom štvrťroku, a ktorých sa týka obstarávanie v danom štvrťroku formou nízkej zákazky. Obstarávali ste stravné lístky v tomto štvrťroku formou zákazky s nízkou hodnotou? Asi nie.
    Naposledy upravil suzvedava : 19.07.11 at 08:47

    suzvedava je offline (nepripojený) suzvedava

    suzvedava
    Záleží ako má škola postavenú smernicu - kedy robí prieskum trhu, kedy nie. Samozrejme potom z viacerých možností by Tvoja ponuka by mala vyjsť ako najlepšia...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.