Zavrieť

Porady

Vratenie dane z prijmu studentovi v roku 2012?

Som student VS a pracujem na dohodu. Zamestnavatel mi stahuje dan z platu, to by taky problem nebol, lebo v marci na druhy rok 2012 by som podal danove priznanie a tam by mi to mali vratit, avsak som sa dopocul, ze vlada prijala nejaky zakon, na zaklade ktoreho rusi vyhody studentom a dochodcom, teda, nebudeme mat ziaden narok na vratenie dani, lebo stat musi setrit? Hladal som na nete nejake info ale nic som nenasiel, co je na tom pravdy, vie mi niekto poradit ako to teraz bude s tou danou na buduci rok? Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    fortun21 Pozri príspevok
    Som student VS a pracujem na dohodu. Zamestnavatel mi stahuje dan z platu, to by taky problem nebol, lebo v marci na druhy rok 2012 by som podal danove priznanie a tam by mi to mali vratit, avsak som sa dopocul, ze vlada prijala nejaky zakon, na zaklade ktoreho rusi vyhody studentom a dochodcom, teda, nebudeme mat ziaden narok na vratenie dani, lebo stat musi setrit? Hladal som na nete nejake info ale nic som nenasiel, co je na tom pravdy, vie mi niekto poradit ako to teraz bude s tou danou na buduci rok? Dakujem