Zavrieť

Porady

ABC dopyt, alebo 123 dopyt?

Som podnikateľ začiatočník. Narobil som už dosť zbytočných chýb a chcem sa vyvarovať ďalšej.
Rozhodol som sa využiť ponuku služieb od spoločnosti ABC Slovenského hospodárstva. Za 360 euro, by mi mali chodiť 1 rok na mail kontakty mojich potenciálnych zákazníkov.
Ďalšia firma 123 Dopyt ponúka takúto službu na 6 mesiacov za cca 80eur.
Prosím Vás nemáte s tým niekto skúsenosť, oplatí sa platiť si takýto druh "reklamy" ?
Respektíve ktorá z tých dvoch firiem je podľa Vás serióznejšia?
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa bodov

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
neviem v akom odbore podnikáš, ja som v minulosti sa nechala nakriatnuť a platila akože reklamu na iných weboch - viacmenej bez účinku. 123....je podľa mňa rozšírenejší, vyskúšala by som ten a uvidíš.
Podľa mňa nie je NAD osobné kontakty cez spokojných klientov a ich referencie. Niekde od teba som čítala, že sa ti darí, takže si asi na dobrej ceste.

Economic je offline (nepripojený) Economic

majiteľka spoločnosti a ekonómka spoločnosti ...viac Economic
KEJKA Pozri príspevok
neviem v akom odbore podnikáš, ja som v minulosti sa nechala nakriatnuť a platila akože reklamu na iných weboch - viacmenej bez účinku. 123....je podľa mňa rozšírenejší, vyskúšala by som ten a uvidíš.
Podľa mňa nie je NAD osobné kontakty cez spokojných klientov a ich referencie. Niekde od teba som čítala, že sa ti darí, takže si asi na dobrej ceste.
Musím s KEJKOU SÚHLASIŤ. Ja sa držím jedného : Najlepšia reklama je živá reklama - to sú spokojní klienti, ktorí moje služby so spokojnosťou a mojim súhlasom odporučia ďalším.

formulka je offline (nepripojený) formulka

formulka