Zavrieť

Porady

ABC dopyt, alebo 123 dopyt?

Som podnikateľ začiatočník. Narobil som už dosť zbytočných chýb a chcem sa vyvarovať ďalšej.
Rozhodol som sa využiť ponuku služieb od spoločnosti ABC Slovenského hospodárstva. Za 360 euro, by mi mali chodiť 1 rok na mail kontakty mojich potenciálnych zákazníkov.
Ďalšia firma 123 Dopyt ponúka takúto službu na 6 mesiacov za cca 80eur.
Prosím Vás nemáte s tým niekto skúsenosť, oplatí sa platiť si takýto druh "reklamy" ?
Respektíve ktorá z tých dvoch firiem je podľa Vás serióznejšia?
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

jelalim je offline (nepripojený) jelalim

jelalim
z pohladu zakaznika som to niekolko krat uspesne vyskusal, tazko povedat, ci to mozem povazovat za vyhodu alebo nevyhodu, ale ked som zadal dopyt, tak som dostal niekolko ponuk aj od spolocnosti, alebo remeselnikov co to sice nikdy nerobili ale odvahu maju Pred vyberom sa treba ale poriadne pytat na nejake referencie, pripadne dodatocne neklady. Lebo oslovi to skutocne kade koho. Jeden to vie urobit za 800eur, druhy to urobi za 500, ale 400eur chce za dopravu, lebo to povlece cez celu republiku, a musi ist s dodavkou a dvoma partakmi na tri krat
Neodporúčam nikomu tento portál. Veľmi neseriózne jednanie po podpísaní zmluvy a zaplatení poplatku. U nich platí jedno porekadlo. Keď vtáčika lapajú pekne mu spievajú a keď ho uchytia aj perie z neho trhajú. A Tá ich garancia vrátenia peňazí je strašne zavadzajúca. Dávam im - 5 hviedzičiek a vyvarujte sa od nich na kilometre.

jano9999 je offline (nepripojený) jano9999

jano9999