Srdečne všetkých pozdravujem. Potrebovala by som poradiť. Ako som už v inej téme spomenula, fungujeme tak, že máme jedného majiteľa, ktorý má dve firmy s rôznym IČO, len s rovnakým sídlom. Jedna je výrobná a druhá distribučná. Teda jedna vyrobí a druhá to distribuuje zákazníkom.
Keďže sa nám to zdá už nejaké prekombinované(stále všetko jedna druhej prefaktúrováva a je s tým kopa papierovania a vypisovania) chceli by sme zmeniť tak, že by si výrobná firma výrobky aj distribuovala. (Obe majú rovnaký softvér MRP-DOS).Treba s tým začať hneď na začiatku roka, alebo sa to dá aj keď už nový rok beží, a čo fiškálny modul. Máme ho z distribučnej firmy vyhodiť a kúpiť nový, alebo sa dá nejako zasa prefaktúrovať do výrobnej a čo sklad. Čo všetko treba spraviť? A bude sa to vôbec dať prehodiť? Možno sú to blbé otázky, ale ozaj je s tým zbytočne veľa roboty (obe firmy spracovávajú ľudia, ktorí sú v počte 3ks). Stále sledovať všetko v dvoch firmách... Možno si niekto povie, že dobrá účtovníčka zvládne spracovať aj 20 firiem, ale to je okrem účtovnia aj všetko ostatné papierovanie okolo toho.
Ak by sa mi k tomu mohol niekto vyjadriť budem rada, ak nie ďakujem za váš čas.