Zavrieť

Porady

Zakupenie tovaru cez internet - Reklamacia

Zdravim, zakupil som si cez internet nohavice, zial bola zla velkost, tak som ich zaslal spat, s tym ze nak mi ich vymenia za mensie cislo, potom mi volali spat ze chyba stitok, a bez neho mi ich nevymenia. Tak sa chcem opytat, ci je to dovod aby mi tie nohavice nevymenili? lebo v inom obchode s tym nebol problem ked stitok chybal...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    milanx777 Pozri príspevok
    "maloktory obchod je ochotny vymienat tovar" tam nejde o ochotu, proste ho vymenit musia, mna zaujima len to, ci ten stitok tam musi byt alebo nie, ako som uz pisal, v niektorich obchodoch to neni problem ked sa tovar vymiena a chyba stitok....
    v kamennom obchode, ked ides skusat tovar do kabinky, tiez strhavas stitky?

    ja predavam cez eshop aj oblecenie. na tovare a su pripnute stitky priamo od vyrobcu, na ktorych je popis materialu a vyhlasenie vyrobcu o kvalite plus info o udrzbe.

    dalej zakon 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa

    § 12
    (1) Výrobca je povinný označiť výrobok údajmi, ktoré pravdivo a úplne informujú predávajúceho o vlastnostiach dodaného výrobku; ak výrobca nesplní svoju povinnosť, výrobok označí dovozca, ak ani dovozca neoznačí výrobok, označí ho dodávateľ.
    (2) Predávajúci musí zabezpečiť, aby ním predávaný výrobok bol zreteľne označený údajmi o výrobcovi alebo aj o dovozcovi alebo dodávateľovi, o miere alebo o množstve, o spôsobe použitia a údržby výrobku a o nebezpečenstve, ktoré vyplýva z jeho nesprávneho použitia alebo údržby, o podmienkach uchovávania a skladovania výrobku, ako aj o riziku súvisiacom s poskytovanou službou alebo informáciami podľa osobitných predpisov.16) Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru alebo spotrebiteľa oznámiť alebo zdokumentovať údaje o výrobku, ak ho nemožno označiť.
    (3) Dovozca a dodávateľ nesmú odstraňovať, prekrývať ani meniť označenie výrobku ani iné údaje uvedené výrobcom; predávajúci nesmie odstraňovať, prekrývať ani meniť označenie výrobku ani iné údaje uvedené výrobcom, dovozcom alebo dodávateľom.



    A teda, tovar ktorý sa mi vráti bez visaciek uz nemozem predat ako novy, pretoze vyrobca mi dalsie visacky nedoda.
    dalsia vec je, ze bez povodnych visaciek, sa moze vratit predajcovi tovar zameneny - fake kupeny niekde pod rukou.

    je to uz teraz jasnejsie, ze to nie je buzeracia zo strany eshopu?

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    pozri si ich obchodne podmienky, dalsia vec je ze do 7 dni mozes vratit tovar bez udania dovodu

    - v buducnosti odporucam neodstranovat stitky a oznacenia pred vyskusanim

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ak to bola iba kliestami "pristiknuta" vysacka, tak by to nemal byt problem, ta sa da nahradit.
    Ale ak si odstrihol nejaku vsity stitok a je to viditelne tak asi by predajca tazko vysvetlovali dalsiemu zakaznikovi, ze tovar je naozaj novy, nepouzivany.

    Tovar mozes do 7 dni vratit,ale musi byt neporuseny aby sa mohol predat dalej.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Tvoj prispevok + nazov prispevku je trochu "metuci"

    - vratenie tovaru do eshopu do 7 dni bez udania dovodu je jedna vec
    a
    -reklamacia vadneho tovaru je druha vec

    ak ti nesedla velkost, tak si mal tovar poslat spat do 7 dni ( to nie je ziadna reklamacia) a objednat si druhy...maloktory obchod je ochotny vymienat tovar, je lepsie poslat druhu objednavku

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Myslim, ze sa mylis. NEMUSIA VYMENIT...hovorime o eshopoch.

    Ty si si objednal,oni zaslali.
    Mas narok vratit od 7 dni,v povodnom stave-musia zobrat
    Ak chces iny tovar, MOZU,ale NEMUSIA vymenit. Pisala som, ze vacsinou pozaduju zaslat novu objednavku. Ale zalezi to ozaj od konkretneho obchodu,aj od toho ako sa dohodnete.
    Moje osobne skusenosti su take,ako som pisala-nova objednavka.

    Ale vsetko je aj o dohode oboch stran.Treba komunikovat.

    Myslim, ze chybajuci stitok nie je dovodom na neprevzatie tovaru. Ale precitaj si dokladne ich obchodne podmienky,tam by mali mat vsetko napisane a toho sa drz .-)

    milanx777 je offline (nepripojený) milanx777

    milanx777
    bola to len ta paierova kliestami pristiknuta" vysacka, problem je ze tu vysacku ja uz nemam, a oni ze to nemaju ako nahradit, v inom obchode mi to zobrali bez problemov bez tej vysacky, problem je len v tomto obchode..

    milanx777 je offline (nepripojený) milanx777

    milanx777
    "maloktory obchod je ochotny vymienat tovar" tam nejde o ochotu, proste ho vymenit musia, mna zaujima len to, ci ten stitok tam musi byt alebo nie, ako som uz pisal, v niektorich obchodoch to neni problem ked sa tovar vymiena a chyba stitok....

    Zakupenie tovaru cez internet - Reklamacia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.