Zdenka 0705 aj lekár, ktorý poskytuje len služby a nepredáva tovar, si "zľahčuje" evidenciu platieb v hotovosti tým, že tieto platby eviduje cez ERP /nemusí, ale chce/. Samozrejme že si vedie aj knihu, lepí denné a mesačné uzávierky. Podľa môjho názoru, ak nie je povinnosť evidencie tržieb cez ERP, nemusí prispôsobovať ani pokladnicu, pokladnica nemusí byť registrovaná na DÚ - je to len istá forma evidencie tržieb, ktoré nemusia byť zo zákona evidované cez ERP. Vracať sa k PPD? ... to snáď niee
presadzujem zásadu opatrnosti.....nie, že by som s Tebou nesúhlasila, ale je tu to ale....ak by bol problém, .....PPD, resp. doklad o zaplatení musí spĺňať určité kritéria......a tlač na nových dokladoch z ERP v tvare MF, tie staré neobsahujú tú šifru.....
zo strany NU by to mohlo byť oki....ale z druhej strany? ak im neuznajú ani odpočet DPH ( notár je platiteľ DPH) a ani nebude nákladovou položkou ????
musím ale zistiť, či je možné prevádzkovať ERP bez zmeny, bez zásahu technika....
inak má notár stanovisko z UDR (kt. nemám k dispozícií, prečítal mi ho) a je to také, on ho nazval šalamúnske....nič jednoznačné.....