Zavrieť

Porady

Reklamacia cez bazos.sk

Dobry den,
cez stranku bazos.sk som predala funkcny mp3 prehravac ...teraz kupujuci sa stazuje ze ho nevie pripojit k PC a teda nahrat do prehravaca hudbu a pod.... a ziada naspat peniaze...predtym ako som prehravac poslala som ho este vyskusala a bol uplne v poriadku...moja otazka smeruje k tomu ci som nutena mu poslat naspat peniaze a ak nie moze na mna dat stiaznost alebo na policiu???...ide o novy prehravac...
Dakujem vopred za odpovede.


Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Podnikanie je offline (nepripojený) Podnikanie

    http://www.podnikanie.net Podnikanie
    Aj na neoficiálny predaj sa vzťahuje zákon, (myslím, že niečo s podomovým predajom) a ak to reklamuje do určitej doby, mali by ste mu vrátiť peniaze. Je to už na vás či ste seriózna, alebo nie. To znamená, že právo na vrátenie peňazí v určitom čase má, ale keď mu ich nevrátite, tak s tým asi nepôjde pred súd. Ak ste si istá, že bol prehrávač v poriadku a on vedel presne čo kupuje, tk nevidím dôvod na vracanie pokazeného prehrávača...

    Reklamacia cez bazos.sk

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.