Zavrieť

Porady

reklamácia notebooku - vrátenie peňazí???

mohli by ste mi prosím Vás poradiť ako mám postupovať pri reklamácii? takmer pred dvomi rokmi som kúpil notebook ako živnostník.tretíkrát sa pokazil HDD o čom mám správu zo servisu, ktorý vykonáva firma, ktorá nebola dodávateľom. dodávateľa bol internetový obchod. Mám nárok na vrátenie zaplatenej sumy keď sa jedná o tretiu vadu tej istej veci? Ak áno viete mi niekto poradiť ako postupovať prípadne čo mám napísať dodávateľovi??? veľmi pekne vám všetkým dakujem za dotazy
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Pozri si reklamačný poriadok, ďalej na teba, ako živnostníka asi spadá iná záručná doba - takže len preštudovať a zistiť v reklamačnom poriadku predajcu (dodávateľa).

    reklamácia notebooku - vrátenie peňazí???

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.