Zavrieť

Porady

zalozenie internetoveho obchodu

dobry den prajem. potrebujem poradit. chcem si zalozit internetovy obchod,ale poriadne neviem co a ako. uz mam vybavenu zivnost,aj na webovke sa pracuje,ale neviem co dalej. potrebujem aj povolenie od obecneho uradu? a ake este potrebujem povolenia? akosi sa k tomu nikde neviem docitat. mohol by mi niekto poradit? dakujem za odpoved
Usporiadat
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

BIZAL Pozri príspevok
teraz len 6 produktov a o par mesiacov dalsich 6. mini e-shop
tak to zvladnes sama
2 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

BIZAL Pozri príspevok
domenu aj hosting uz mam, treba mi este jednu? co je SEO? ten, kto mi spravi e-shop mi tie obrazky a popisy nenahadze?
podľa mňa je výhodnejšie, keď si tie obrázky a popisy nahádžeš sama. Odhliadnuc od toho, že máš veľmi malý sortiment - ide hlavne o to, aby si to mala pružné. Nie je to nič ťažké, zlvádneš v pohode. A keď bude niečo nové, prípadne dočasne niečo vypredáš, nie je problém si to upraviť sama. nemusí už nikoho za to platiť.

Ja by som asi odporučila novu domenu - taku, aby už jej názov hovoril niečo o tom, čo sa tam predáva. pomáha to aj pri vyhľadávaní.

A potom by som odporučila, aby napríklad, keď budeš robiť fotky, si ich nazvala tak, ako chceš, aby ich ľudia vyhľadávali.
Poviem príklad

Chceš, aby sa ľudia dostai ku tebe na stranku vtedy, keď do googla napíšu "biely chlieb" Tak svoje fotky a aj názvy položiek sa snaž tomu prispôsobiť. t.j. robila by som položky "biely chlieb s olivami" , "biely chlieb so sušenými paradajkami"

Tým chcem povedať, že je dôležité si ujasniť, aké sú vlastne podľa teba kľúčové slová. Teda tie slová, pod ktorymi chceš, aby ťa našli.
No a pokiaľ sa dá, napíš tam aj nejaký pokec, kde sa budú zas tieto kľúčove slova vyskytovať.
2 0
Internetový marketing Internetový marketing
1Dara Pozri príspevok
pokial nebudes pouzivat nejaky feed, zalezi akych mas dodavatelov - ci take nieco poskytuju
Feedy poskytovane dodavatelmi by som nepouzival v momente, kedy chcete dosiahnut dobre vysledky vo vyhladavacoch. Nakolko tieto feedy pouziva isto XY dalsich obchodov, jedna sa o duplicitne texty a vyhladavace duplicity neuprednostnuju...
Naposledy upravil Internetový marketing : 20.01.12 at 14:28 Dôvod: uprava formulacie
0 0
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

Internetový marketing Pozri príspevok
Feedy poskytovane dodavatelmi by som nepouzival v momente, kedy chcete dosiahnut lepsie vysledky vyhladavacov. Nakolko tieto feedy pouziva isto XY dalsich obchodov, jedna sa o duplicitne texty a vyhladavace duplicity neuprednostnuju...
suhlas ... napisala som to len koli tomu, ze takato moznost tu existuje, urcite je lepsie si vytvarat vlastne popisy
0 0
Atomer.sk Atomer.sk

Atomer.sk je offline (nepripojený) Atomer.sk

Systém na tvorbu eshopov a web stránok. ...viac
Dáša_ Pozri príspevok
Ja by som asi odporučila novu domenu - taku, aby už jej názov hovoril niečo o tom, čo sa tam predáva. pomáha to aj pri vyhľadávaní.
Tu by som doplnil, ze nie je to jednoznacne vyhodne mat aj v nazve domeny to, co sa predava. SEO sa da robit dobre aj bez toho, aby v nazve domeny boli klucove slova.

Ked nebude nazov domeny spajany s tovarom, ktory sa predava na eshope, moze to mat rozne vyhody. Lebo ked bude clovek mat domenu bielychlieb.sk, konkurencia bude mat domeny ako mojchlieb.sk, tvojchlieb.sk, tvojchleba.sk, naschleba.sk, makkychleba.sk, cerstvychleba.sk, ... atd. a Ty jednoducho zapadnes v dlhhhhhom zozname podobnych projektov.

Ale ked bude tvoj nazov eshopu nic nehovoriaci nazov, vytrcas z radu. A v pripade predaja spotrebneho tovaru, nebudu vracajuci sa (a spokojny) zakaznici popleteny dalsimi podobnymi nazvami eshopov.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Atomer.sk Pozri príspevok

Ked nebude nazov domeny spajany s tovarom, ktory sa predava na eshope, moze to mat rozne vyhody. Lebo ked bude clovek mat domenu bielychlieb.sk, konkurencia bude mat domeny ako mojchlieb.sk, tvojchlieb.sk, tvojchleba.sk, naschleba.sk, makkychleba.sk, cerstvychleba.sk, ... atd. a Ty jednoducho zapadnes v dlhhhhhom zozname podobnych projektov.

Ale ked bude tvoj nazov eshopu nic nehovoriaci nazov, vytrcas z radu. A v pripade predaja spotrebneho tovaru, nebudu vracajuci sa (a spokojny) zakaznici popleteny dalsimi podobnymi nazvami eshopov.
no to je na jednej strane pravda, ze zapadnes. Ak je vela podobnych obchodov, ktore ponúkaju rovnaky sortiment. Ale ked tvoje meno nicim ani trochu ten sortiment nepripomina, tak toho, co ide chladat chlieb ani nenapadne hladat bizal. Je to vzdy na zvazenie.

Dolezite je podla mna ale dobre rozmyslat, co su klucove slova. Pre tu ktoru komoditu. Lebo clovek si mysli, ze to a toto. Ale zakaznik je uplne iny. A hladat bude mozno nieco ine.

Popisy k produktom by som odporucala v kazdom pripade robit vlastne. Obzvlast, ked je iba tak malicko poloziek v obchode.

Keby som to prehnala, tak biely chlieb cely, biely chlieb rozkrojeny, krajec, polozeny v kosiku, polozeny na doske. Ak sa da k produktu v obchode pridat viac poloziek
0 0
Atomer.sk Atomer.sk

Atomer.sk je offline (nepripojený) Atomer.sk

Systém na tvorbu eshopov a web stránok. ...viac
Dáša_ Pozri príspevok
no to je na jednej strane pravda, ze zapadnes. Ak je vela podobnych obchodov, ktore ponúkaju rovnaky sortiment. Ale ked tvoje meno nicim ani trochu ten sortiment nepripomina, tak toho, co ide chladat chlieb ani nenapadne hladat bizal. Je to vzdy na zvazenie.
A preco by som mal hladat "bizal", ked chcem hladat "chlieb"? Nazov domeny nie je tak rozhodujuci faktor aby som teraz musel mat v jej nazve "chleba". O tom som pisal...
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Atomer.sk Pozri príspevok
A preco by som mal hladat "bizal", ked chcem hladat "chlieb"? Nazov domeny nie je tak rozhodujuci faktor aby som teraz musel mat v jej nazve "chleba". O tom som pisal...
chces tým povedať, že je úplne jedno, aký je názov domény? Že všetci tí, čo hľadajú a čakajú na najlepšie "kúsky" pre svoj biznis vlastne robia blbosť?
0 0
Internetový marketing Internetový marketing
Dáša_ Pozri príspevok
no to je na jednej strane pravda, ze zapadnes. Ak je vela podobnych obchodov, ktore ponúkaju rovnaky sortiment. Ale ked tvoje meno nicim ani trochu ten sortiment nepripomina, tak toho, co ide chladat chlieb ani nenapadne hladat bizal. Je to vzdy na zvazenie.
Toto je skor o budovani znacky a myslim si ze Atomer ma pravdu, radsej najst 'pekny' nazov, hoci nesuvisi s predmetom predaja. Je vela prikladov uspesnych obchodov, ktore v nazvu _nemaju_ to co ponukaju. To uz nevravim o tom, ked chcete potom rozsirit sortiment, priklad z nedavna. Klient ma obchod svetpenezenek a zacal ponukat aj kabelky, co teraz? :-) Urobit dalsi obchod? Premenovat obchod? Je lepsie mysliet na taketo veci vopred.
0 0
Internetový marketing Internetový marketing
Dáša_ Pozri príspevok
chces tým povedať, že je úplne jedno, aký je názov domény? Že všetci tí, čo hľadajú a čakajú na najlepšie "kúsky" pre svoj biznis vlastne robia blbosť?
Pozor na jednu vec, najlepsie kusky su jednoslovne UBERPREMIUM domeny, ktore su uz davno rozobrane. napr. chlieb.sk, takze je hlupost potom kupovat chrumkavychlieb.sk a podobne vykriky ...
0 0
Atomer.sk Atomer.sk

Atomer.sk je offline (nepripojený) Atomer.sk

Systém na tvorbu eshopov a web stránok. ...viac
Dáša_ Pozri príspevok
chces tým povedať, že je úplne jedno, aký je názov domény? Že všetci tí, čo hľadajú a čakajú na najlepšie "kúsky" pre svoj biznis vlastne robia blbosť?
Uspesny eshop/web stranka/firma nie je o nazve domeny, je to nieco uplne ineho.

Alebo firmy ako agem, alza, stormware, a mnoho dalsich maju v nazve svojej domeny nazov svojho nosneho produktu, alebo info co predavaju? Nejake elektro, uctovny softver a tak?? V domene to nie je...
Samozrejme, nehovorim, ze domeny ako letenky.sk, a podobne jednoslovne nemaju svoju hodnotu. Maju.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Je to celé na diskusiu.
Jednoznacne si ale treba sadnúť a porozmýšľať, aké sú tie kľúčové slová. To je podľa mňa na začiatok dôležité. Ale samozrejme, treba to aj prehodnocovať.
Lebo človek si myslí, že jedno je dôležité. A realita ukáže, že je to niečo úplne iné.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Ešte jedno ma napadlo - dôležité je aj správne určiť cieľovú skupinu a potom podľa toho riadiť ďalšie kroky. Lebo iné zaberá na mladých, iné na dôchodcov, iné na ženy v najlepších rokoch... A podľa toho hľadať najlepšie reklamné kanály. A tomu aj prispôsobovať web.
1 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať