Atomer.sk
Ked nebude nazov domeny spajany s tovarom, ktory sa predava na eshope, moze to mat rozne vyhody. Lebo ked bude clovek mat domenu bielychlieb.sk, konkurencia bude mat domeny ako mojchlieb.sk, tvojchlieb.sk, tvojchleba.sk, naschleba.sk, makkychleba.sk, cerstvychleba.sk, ... atd. a Ty jednoducho zapadnes v dlhhhhhom zozname podobnych projektov.
Ale ked bude tvoj nazov eshopu nic nehovoriaci nazov, vytrcas z radu. A v pripade predaja spotrebneho tovaru, nebudu vracajuci sa (a spokojny) zakaznici popleteny dalsimi podobnymi nazvami eshopov.
no to je na jednej strane pravda, ze zapadnes. Ak je vela podobnych obchodov, ktore ponúkaju rovnaky sortiment. Ale ked tvoje meno nicim ani trochu ten sortiment nepripomina, tak toho, co ide chladat chlieb ani nenapadne hladat bizal. Je to vzdy na zvazenie.
Dolezite je podla mna ale dobre rozmyslat, co su klucove slova. Pre tu ktoru komoditu. Lebo clovek si mysli, ze to a toto. Ale zakaznik je uplne iny. A hladat bude mozno nieco ine.
Popisy k produktom by som odporucala v kazdom pripade robit vlastne. Obzvlast, ked je iba tak malicko poloziek v obchode.
Keby som to prehnala, tak biely chlieb cely, biely chlieb rozkrojeny, krajec, polozeny v kosiku, polozeny na doske. Ak sa da k produktu v obchode pridat viac poloziek