Zavrieť

Porady

Energeticke centrum-zrusenie zmluvy.

Dobry den.Pred mesiacom som podpisal zmluvu -Energeticke centrum a az teraz som zistil,ze to nie su zapadoslovenske elektrarne,ako sa tvaril.(podomovy predaj)Je tato zmluva platna,aj ked nie som majitelom bytu(ale manzelka) a doteraz som neplatil elektrinu z mojho uctu.Odberatel je napisana manzelka,ale ja som to podpisal,v energ.centre mi tvrdili,ze tao zmluva je platna,lebo som manzel.Ak by sa nedala zrusit zmluva bez poplatkov,da sa znizit viazanost zmluvy z 5r na 1r?Zo Zapadoslvenskou energetikou mam viazanost do konca decembra.Dakujem Vam.
Usporiadat
viktoriabalazova viktoriabalazova

viktoriabalazova je offline (nepripojený) viktoriabalazova

dobry den, potrebujem poradit ohladom zrusenia zmluvy s energetickym centrom. 28.8.2011 som podpisala zmluvu, ktora bola podpisana tym stylom, ze vsetko bude lepsie a lacnejsie, kde mi nikto ani nepovedal ze to bude na 5 rokov, co je sice moja chyba ze som si to nepozrela ale stalo sa. az teraz co je polrok a viac mi prisla zmluva o ukonceni dodavky so starym odberatelom alebo ze mozem zrusim zmluvu novu s energetickym centrom. volala som do oboch spolocnosti,kazdy ma nahovaral na to svoje. ja by som najradsej ostala u starych elektrarni, no bojim sa pokut. ako mohli poslat tieto zmluvy az tak neskoro?vela veci sa mi natom nepaci. mozem sa nejako vyhnut plateniu pokuty ak sa rozhodnem ostat u starych alebo mam radsej ostat u novych a cakat pat rokov.dakujem vopred
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

meilan Pozri príspevok
Mohol by mi niekto poradiť ako má vyzerať vzor odstúpenia od zmluvy s energetickým centrom o dodávke plynu? ( v lehote do 14 dní ) Ďakujem.
http://www.vyhodnaenergia.sk/odkaz/6...ektriny--plynu
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre viktoriabalazova

EC na svojich stránkach tak medzi rečou naznačuje, že pokuty vymáhať nebude, ale podľa ich platných VOP ich vymáhať môže a má stanovený presný sadzobník (tak ako aj iní dodávatelia elektrickej energie a plynu). Ak zmaríte proces zmeny dodávateľa, ako som pochopil, zmena ešte neprebehla, tak riskujete pokutu 100 E od EC (tým sa myslí 100E za elektrinu a 100 E za plyn, ak máte oba druhy energií). A doterajší (starý) dodávateľ za Vás pokutu určite platiť nebude, aj keď Vás nahovára, aby ste ostali.
Ak si prečítate tých asi 6 vlákien, ktoré na tomto webe o tomto probléme pojednávajú, mala by ste byť úplne v obraze. Takáto otázka tu už bola neraz položená i zodpovedaná (viackrát zodpovedaná aj mnou).
Záleží na Vás, čo urobíte. Najbližší možný termín odstúpenia bez pokuty bude predpokladám začiatkom budúceho roka, kedy budú vydané nové cenníky. Nesúhlas s novými cenníkmi je dôvod na odstúpenie od zmluvy, samozrejme za dodržania príslušných lehôt uvedených vo VOP.
To isté platí aj u zmien VOP - nesúhlas so zmenou všeobecno obchodných podmienok v zákonnej lehote je takisto legálny dôvod na odstúpenie od zmluvy.
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

http://www.e-centrum.sk/aktuality/st...o-16.2.2012-96


myslím, že to nie je tak ako to ZNOPS píše, tu máme vyjadrenie
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

V tomto pripade ste urobili chybu Vy a takisto ZSE. Prva vec ak od niekoho kupujete byt ci dom je prezistit si vsetky stavy aj u elektriky. Povodny majitel Vam urcite mal povedat ze podpisoval zmluvu s niekym inym, avsak otazne je ci ste si vy zistovali u neho alebo ci ste to brali automaticky ze je u ZSE. Dolezity je majitel odberneho miesta to sa berie v uvahu ak sa meni dodavatel. Ked ste spisovali zmluvu u ZSE oni mali vediet ze tam prebieha prepis alebo je uz hotovy a oznamit Vam to. Mozno si to nepreverili a brali to takisto automaticky co vam zial sposobilo problemy. Dalej po dobe co vam strhavali cez inkaso neopravnene platby museli tam mat nejaky nesulad ze pytaju platby za niekoho kto nie je ich. Maju vyjadrenia od ZSE distribucie. Po druhej stranke v tomto pripade mali s vami uzatvorenu neplatnu zmluvu lebo to odberne miesto nebolo vase a hlavne nie u nich.... Ak dodavatel nedostava platby za elektrinu, nedostava ich ani distribucna spolocnost tym padom dochadza k odpojeniu. Kazda spolocnost ma na to svoje lehoty. Pokial viem tak u EC je tato lehota dost dlha pocas ktorej zakaznika upominaju a az potom pristupuju k zaslaniu poziadavky na odpojenie na distribucku. Distribucka odpaja do 6 dni od prijatia tejto poziadavky. Znovuzapaja sa vtedy ak su uhradene vsetky podlznosti a dodavatel platby eviduje. Potom po odoslani poziadavky na znovupripojenie musi distribucka toto vykonat do 2-3 dní. Tam uz cas dodavatel neovplyvni, zalezi to od distribucky. O tomto som si prezistil ako to funguje ked som sa zaujimal o zmenu. Urcite ak by novy dodavatel vedel ze tam je niekto iny riesil by prepis elektriny na Vas tak aby ste mali vsetko v poriadku. Ked ste na tej istej adrese Vam tam nechodili upomienky na povodneho majitela? Ci posta ich vracala alebo ako? Ja si myslim ze jedina moznost je zaplatit vsetko (lebo elektrinu ste odoberali uz od noveho a treba mu to zaplatit). Takisto aj pripojovaci poplatok, ktory si nenechava dodavatel ale je to poplatok ZSE distribucia. A potom doriesit to aby EC prepisalo elektrinu na vas. EC su jednoznacne lacnejsi takze obavat sa nema coho.
0 0
jokoas jokoas

jokoas je offline (nepripojený) jokoas

moj pribeh:

Stravil som uz 2 mesiace hladanim, telefonovanim, osobnou navstevou EC, citanim vsetkych prispevkov na porade, ale problem som nevyriesil, a zjavne ho ani nevyriesim. podelim sa o moj pribeh.

7/2011 manzelka podpisala zmluvu, ktoru som ja osobne nevidel kedze som nebol doma.
Nenapadlo by ma ani vo sne ze tam bude zaskrtnute "urcitu 5 rokov", tak som jej dal suhlas ze to moze podpisat. (v tom case sa vela hovorilo o moznosti zmeny distributorov, tak som to bral ako formalitu, ze vdaka konkurencieschopnosti mozeme mat aspon o nieco lepsie ceny, ano bol som najivny). Taktiez by ma nenapadlo, ze bez toho aby vedela kolko bude stat nejaky super BALIK VYHOD ISTOTA, a ci sa bude dat zrusit, tak ho zaskrtne. Tak ci tak by ten panko medzi dverami povedal, ze vsetko sa da zrusit...OK, chybu sme spravili my.
co sa dialo potom...
koncom roka 2011, EC vystavilo predpis zalohovych platieb na r. 2012, konkretne, datum vystavenia je 23.12.2012.
Do schranky sme ho dostali zaciatkom januara 2012. okamzite ked som ho otvoril, 5.1.2012 14:03, som volal na call centrum, kde mi chlapik velkoryso oznamil, ze nieje ziaden problem tento balicek okamzite telefonicky zrusit. Bolo mi trochu divne ze odomna nechcel ziadne udaje, stacilo meno a priezvisko.

11.1.2012 mi to nedalo, a volal som na call centrum znova. Samozrejme balik ISTOTA stale mam, a ze neeviduju ziadnu poziadavku o zrusenie. Znova mi bolo povedane, ze mi to mozu okamzite zrusit aj telefonicky, ze mam cakat novy predpis platieb, kde uz balik istota nebude.

20.2.2012 som stale nedostal novy predpis, tak som volal na call centrum. Ten isty scenar s rozdielom, ze o zrusenie musim poziadat PISOMNE. V ten isty den som im pisal aj e-mail s mojou staznostou na info@e-centrum.sk.
na zaklade informacii, ktore maju dodnes na svojej web stranke:

ODMENÍME KAŽDÉHO
kto prispeje s relevantným návrhom na zlepšenie
u koho bude zistené akékoľvek pochybenie z našej strany, či bude oprávnene nespokojný s naším obchodným zástupcom alebo kmeňovým zamestnancom

som poslal moju staznost aj sem: navrhy.zlepsenia@e-centrum.sk. vysledok? mail sa mi ihned vratil, ze schranka NEEXISTUJE!

21.2.2012 som poslal pisomnu ziadost o zrusenie balika ISTOTA.
zamietava odpoved mi dosla 13.3.2012, vystavena bola udajne 8.3.2012.

Okamzite som telefonoval, a pytal sa ako mozem zmluvu zrusit. Bolo mi povedane p. Pastuchovou, ze zmluvu na dobu URCITU mozem zrusit, treba podat ziadost o zrusenie zmluvy a suhlasit so 100 EUR poplatkom. (samozrejme ze mi nepovedala ze 2x 100eur kedze aj plyn aj elektrika...)

Dnes som bol v ich call centre. Hned prva facka: Predomnou bola jedna pani, ktora po 2 vetach od pana za stolom zvysila hlas, a oznacila EC za bandu spinavcov, atd...zamnou uz cakal dalsi nervozny pan s kopou papierov v rukach, takze asi niekto ako ja
Ked som sa dostal na rad ja, baba namna hodila iba psie ocka, a jedine co povedala po mojom monologu, ze som si mal citat, co podpisujem, a ze jej je luto, ze ludia na call centre nevedia spravne informovat.
Zavolal som si jej nadriadeneho a vysvetlil celu situaciu s telefonatmi, ziadostami atd... zobral si moje podklady a SLUBIL ze sa do pondelka ozve.
Telefonaty sa nahravaju, ale nikto ich nema odvahu prehrt...maximalne Vam povedia "je nam luto", ano, takto sa spravaju pracovnici EC, mna mrzi to, ze stat nema nato ziadnu paku. Toto je jednoznacny podvod....platil som 3 eura za plyn, teraz platim 4 eura plyn + 3 eura poistenie = 7 EUR

moja jedina otazka: mohla moja manzelka podpisat zamna zmluvu? na zmluve som uvedeny ja, podpis je jej. plati takato zmluva? co s tym?

zaver: EC je jedna spinava, neschopna, zdieracska banda ktora sa tesi ludskemu nestastiu. Na baliku ISTOTA zaplatim za 5 rokov 340 EUR. to je uspora, vsak? ...kebyze toho podomoveho hajzlika najdem, asi by som mu zaspinil to jeho sako a koselu.

jozef
0 0
D0min0 D0min0

D0min0 je offline (nepripojený) D0min0

O Energeitckom centre som pisal TU:

http://boksansky.blog.sme.sk/c/28996...ecne-casy.html

Dodal by som k tomuto vlaknu:

EC je lacnejsie v porovnani s tradicnym dodavatelom, takze ak mate uzavretu zmluvu, a ubehlo uz viac ako 14 dni od podpisania, treba si uvedomit chybu, ktoru ste spravili (ktora nie je az taka katastrofalna) a nenadrapovat sa zbytocne, lebo Vas to bude stat peniaze a cas

Este jeden pripad, kedy mozete od zmluvy s EC odstupit:
Odberatel ma pravo od zmluvy odstupit, ale iba vtedy, ak odberatel vyjadri nesuhlas s novym cennikom a to minimalne tyzden pred prvym dnom platnosti noveho cennika.
Podciarkol a zdoraznil by som: Pravo odstupit od zmluvy nema, ak sa ceny v novom cenniku nezvysovali

S najvacsou pravdepodobnostou ich EC urcitu dobu zvysovat nebude
0 0
palino76 palino76

palino76 je offline (nepripojený) palino76

Dobrý deň!
Omylom sme podpísali zmluvu s Energetickým centrom s viazanosťou v domnení, že to je VSE. Mesiac pred tym sme sa zaviazali z VSE na dva roky. Energetické centrum nám nemôže dodávať elektickú energiu, nakoľko sme sa zaviazali z VSE. To mi povedali aj vo VSE, že oni zmenu nedovolia. Písal som do EC no oni mi odpísali až po 2 mesiacoch, čím porušili zákonom stanovenú lehotu a napísali mi, že zmluva je platná nakoľko som nereagoval do 14 dní. Je to blbosť, lebo vo VSE ma ubezpečili, že oni budú môj dodávateľ. Rád by som to už nejak uzavrel. Vie mi niekto poradiť, ako by som to doriešil, alebo čo im mám napísať? Môžu mi dať nejakú pokutu?
0 0
kikuskkka kikuskkka

kikuskkka je offline (nepripojený) kikuskkka

Ja mám taký pocit, že EC zbytočne naťahuje čas. 30. januára 2012 im bola doručená žiadosť o odstúpenie od zmluvy, s tým, že od 1.4. sa znova pripojíme k ZSE, no do dnešného dňa nám od nich neprišlo nič, ba, došla, upomienka na úhradu 2 eur. Takže ohľadom upomienok nás registrujú a na výpoveď nám kašlú??? Nenapísali vôbec nič, ani to, že sme s prepáčením osratí.
0 0
D0min0 D0min0

D0min0 je offline (nepripojený) D0min0

palino76 Pozri príspevok
Dobrý deň!
Omylom sme podpísali zmluvu s Energetickým centrom s viazanosťou v domnení, že to je VSE. Mesiac pred tym sme sa zaviazali z VSE na dva roky. Energetické centrum nám nemôže dodávať elektickú energiu, nakoľko sme sa zaviazali z VSE. To mi povedali aj vo VSE, že oni zmenu nedovolia. Písal som do EC no oni mi odpísali až po 2 mesiacoch, čím porušili zákonom stanovenú lehotu a napísali mi, že zmluva je platná nakoľko som nereagoval do 14 dní. Je to blbosť, lebo vo VSE ma ubezpečili, že oni budú môj dodávateľ. Rád by som to už nejak uzavrel. Vie mi niekto poradiť, ako by som to doriešil, alebo čo im mám napísať? Môžu mi dať nejakú pokutu?
Vo VSE mali pravdu. Ked podpisujes novu zmluvu s novym dodavatelom, tak podpisujes aj splnomocnenie cim splnomocnujes noveho dodavatela, aby vypovedal zmluvu tvojmu sucasnemu dodavatelovi.

EC sa nepodari vypovedat zmluvu a tym padom ani nemoze byt tvojim novym dodavatelom.

Podla mna pokutu ti dat nemozu. V ich obchodnych podmienkach sa pise, ze mozu pokutovat v pripade, ze by zakaznik po podpise zmluvy branil procesu zmeny dodavatela. V tomto pripade ty nebranis zmene, lebo s VSE bola podpisana zmluva uz skor.
0 0
palino76 palino76

palino76 je offline (nepripojený) palino76

A čo ak nedodržali zákonom stanovenú lehotu 30 dní na odpoveď. Môžem to nejak použiť?
0 0
jajam jajam

jajam je offline (nepripojený) jajam

jokoas Pozri príspevok
moj pribeh:

Stravil som uz 2 mesiace hladanim, telefonovanim, osobnou navstevou EC, citanim vsetkych prispevkov na porade, ale problem som nevyriesil, a zjavne ho ani nevyriesim. podelim sa o moj pribeh.

7/2011 manzelka podpisala zmluvu, ktoru som ja osobne nevidel kedze som nebol doma.
Nenapadlo by ma ani vo sne ze tam bude zaskrtnute "urcitu 5 rokov", tak som jej dal suhlas ze to moze podpisat. (v tom case sa vela hovorilo o moznosti zmeny distributorov, tak som to bral ako formalitu, ze vdaka konkurencieschopnosti mozeme mat aspon o nieco lepsie ceny, ano bol som najivny). Taktiez by ma nenapadlo, ze bez toho aby vedela kolko bude stat nejaky super BALIK VYHOD ISTOTA, a ci sa bude dat zrusit, tak ho zaskrtne. Tak ci tak by ten panko medzi dverami povedal, ze vsetko sa da zrusit...OK, chybu sme spravili my.
co sa dialo potom...
koncom roka 2011, EC vystavilo predpis zalohovych platieb na r. 2012, konkretne, datum vystavenia je 23.12.2012.
Do schranky sme ho dostali zaciatkom januara 2012. okamzite ked som ho otvoril, 5.1.2012 14:03, som volal na call centrum, kde mi chlapik velkoryso oznamil, ze nieje ziaden problem tento balicek okamzite telefonicky zrusit. Bolo mi trochu divne ze odomna nechcel ziadne udaje, stacilo meno a priezvisko.

11.1.2012 mi to nedalo, a volal som na call centrum znova. Samozrejme balik ISTOTA stale mam, a ze neeviduju ziadnu poziadavku o zrusenie. Znova mi bolo povedane, ze mi to mozu okamzite zrusit aj telefonicky, ze mam cakat novy predpis platieb, kde uz balik istota nebude.

20.2.2012 som stale nedostal novy predpis, tak som volal na call centrum. Ten isty scenar s rozdielom, ze o zrusenie musim poziadat PISOMNE. V ten isty den som im pisal aj e-mail s mojou staznostou na info@e-centrum.sk.
na zaklade informacii, ktore maju dodnes na svojej web stranke:

ODMENÍME KAŽDÉHO
kto prispeje s relevantným návrhom na zlepšenie
u koho bude zistené akékoľvek pochybenie z našej strany, či bude oprávnene nespokojný s naším obchodným zástupcom alebo kmeňovým zamestnancom

som poslal moju staznost aj sem: navrhy.zlepsenia@e-centrum.sk. vysledok? mail sa mi ihned vratil, ze schranka NEEXISTUJE!

21.2.2012 som poslal pisomnu ziadost o zrusenie balika ISTOTA.
zamietava odpoved mi dosla 13.3.2012, vystavena bola udajne 8.3.2012.

Okamzite som telefonoval, a pytal sa ako mozem zmluvu zrusit. Bolo mi povedane p. Pastuchovou, ze zmluvu na dobu URCITU mozem zrusit, treba podat ziadost o zrusenie zmluvy a suhlasit so 100 EUR poplatkom. (samozrejme ze mi nepovedala ze 2x 100eur kedze aj plyn aj elektrika...)

Dnes som bol v ich call centre. Hned prva facka: Predomnou bola jedna pani, ktora po 2 vetach od pana za stolom zvysila hlas, a oznacila EC za bandu spinavcov, atd...zamnou uz cakal dalsi nervozny pan s kopou papierov v rukach, takze asi niekto ako ja
Ked som sa dostal na rad ja, baba namna hodila iba psie ocka, a jedine co povedala po mojom monologu, ze som si mal citat, co podpisujem, a ze jej je luto, ze ludia na call centre nevedia spravne informovat.
Zavolal som si jej nadriadeneho a vysvetlil celu situaciu s telefonatmi, ziadostami atd... zobral si moje podklady a SLUBIL ze sa do pondelka ozve.
Telefonaty sa nahravaju, ale nikto ich nema odvahu prehrt...maximalne Vam povedia "je nam luto", ano, takto sa spravaju pracovnici EC, mna mrzi to, ze stat nema nato ziadnu paku. Toto je jednoznacny podvod....platil som 3 eura za plyn, teraz platim 4 eura plyn + 3 eura poistenie = 7 EUR

moja jedina otazka: mohla moja manzelka podpisat zamna zmluvu? na zmluve som uvedeny ja, podpis je jej. plati takato zmluva? co s tym?

zaver: EC je jedna spinava, neschopna, zdieracska banda ktora sa tesi ludskemu nestastiu. Na baliku ISTOTA zaplatim za 5 rokov 340 EUR. to je uspora, vsak? ...kebyze toho podomoveho hajzlika najdem, asi by som mu zaspinil to jeho sako a koselu.

jozef
pred nejakým časom som riešila zrušenie zmluvy a pri tom som sa kontaktovala s pani, kt. podpísala zmluvu za otca a zrušenie riešili na základe zlého podpisu. Niesli na EC notársky overený podpis otca s tým, že napádajú platnosť zmluvy. Žial neviem ako dopadli, ale skúste sa informovať. A to im povedali v EC, že to majú riešiť týmto spôsobom.
0 0
majka:) majka:)

majka:) je offline (nepripojený) majka:)

Dobry den.Dna 24.2.2012 mamka podpisala zmluvu s energetickym centrom,lenze po podpisany zmluvy si uvedomila ze urobila chybu,ale kedze zmluva sa da zrusit do 14 dni tak sme to hnet aj poslali.Tak sa chcem opitat ci to staci kedze sme boli este v tej 14-tej dennej lehote.Mam aj doklad lebo som to posielala doporucenim.Dakujem pekne
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre majka

Malo by to stačiť. Zároveň Vám však radím kópiu toho odstúpenia zaslať Vašemu súčasnému dodávateľovi energií a zároveň na EC zaslať späťvzatie plnej moci, pretože tú ste spisovali, ak išlo o podomový predaj. To preto, aby sa nestalo, že EC napriek Vášmu odstúpeniu do 14 dní by "náhodou omylom" chcelo začať proces zmeny dodávateľa. To by malo úplne stačiť. Súčasnému dodávateľovi okopírujte aj doručenku, alebo iný doklad o doručení odstúpenia (pre istotu). Potom už budete spávať kľudne.
To, čo tu opisujem - to Vám radím na základe reálnych skúseností ľudí, ktorí podpísali s EC v Českej republike (www.odstoupeni.cz), takže tieto skutočnosti neberte na ľľahkú váhu, pretože takéto praktiky môže EC kľudne prevádzať aj u nás.

PS: ...a prosím Vás, kúpte si za ušetrené peniaze slovník slovenského pravopisu, tie hrubky sú naozaj otrasné...
Naposledy upravil pavol36 : 15.03.12 at 16:32
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre palino76

Nakoľko ste ako prvú podpísal zmluvu na dobu určitú s VSE, v tom prípade ste už nemal podpisovať zmluvu s EC. Neviem, či už u Vás prebehla zmena dodávateľa na VSE, alebo ste len predlžoval zmluvu. Ak dá EC žiadosť o vykonanie zmeny dodávateľa, distribútor ju stopne, lebo VSE dá námietku, že má s Vami právoplatne uzavretú zmluvu. To znamená, že ostanete u VSE. V tomto smere môžete byť kľudný.
V čom by som však už tak kľudný nebol, to je vec toho, či Vám VSE alebo EC nebudú chcieť dať sankčnú pokutu. Ten prvý za porušenie podmienok zmluvy v tom, že ste sa pokúsil uzatvoriť zmluvu s iným dodávateľom a ten druhý za to, že ste zmaril proces zmeny dodávateľa.
Skutočnosť, že tvrdíte, že ste bol oklamaný a v domnení, že ide o VSE je bezpredmetná až do doby, kým túto skutočnosť preukážete. A v prípade nejakého sporu by bola dôkazná ťarcha výlučne na Vás...
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre palino76

K tej tridsaťdňovej lehote - ak ste to poslal ako reklamáciu - sú povinní ju vybaviť do 30 dní od jej doručenia. Ak nejde o reklamáciu, neexistuje žiadna zákonná lehota na odpoveď.
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre kikuskkka

EC nie je povinné Vám napísať žiadnu odpoveď. Vy ste odstúpili od zmluvy, čo je jednostranný právny akt. Ak Vám pošlú akceptáciu, je to len niečo navyše. Doporučujem sa Vám obrátiť na Vami vyhliadnutého nového dodávateľa, či budú túto skutočnosť akceptovať, alebo tam bude problém pri konaní o zmene dodávateľa.
Ak bude EC robiť problémy, neostane Vám nič iné, iba sa obrátiť so žalobou o určenie platnosti odstúpenia od zmluvy na okresný súd podľa miesta Vášho bydliska.
0 0
majka:) majka:)

majka:) je offline (nepripojený) majka:)

Dobry den.Ocko to pisal rukov lebo nevie pracovat s pocitacom a nespravil si k tomu kopiu,ale vedeli by sme to napisat presne tak ako to bolo.A chcela by som sa opytat ze co to znamena spätvziatie plnej moci lebo tomu velmi nerozumiem,a este sa chcem opytat kedze na zmluve bolo energia a plyn tak ten doklad treba poslat aj SPP?Dakujem pekne a ospravedlnujem sa za pravopis
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre majka

Ak to bolo aj na plyn aj elektrinu, tak v tom prípade samozrejme aj na SPP.
K tomu späťvzatiu plnej moci - neviem, kto konkrétne doma podpisoval zmluvu a ďalšie papiere, ale medzi tými papiermi bola aj Vami podpísaná plná moc pre EC, ktorá slúži na to, aby mohol vo Vašom mene vykonať všetky úkony smerujúce k zmene dodávateľa. Vy teraz síce v 14-dňovej odstúpite bez nejakých sankcií od zmluvy, odošlete to na EC, lenže - EC ostanú Vašimi rukami podpísané papiere o plnej moci, na základe ktorých kľudne môžu spustiť proces zmeny dodávateľa (a v podstate zneužiť to, že vlastní také listiny). List, ktorý im pošlete - extra na elektrinu a extra na plyn bude mať názov "Späťvzatie plnej moci - zaslanie". A napíšete v ňom, že beriete späť plnú moc, ktorú ste EC dali na to, aby za Vás mohol realizovať proces zmeny dodávateľa. Pošlite im to do EC doporučene, najlepšie aj so službou "doručenka" (vtedy sa Vám vráti podpísaná návratka ako doklad o doručení) a potom pošlete kópiu toho späťvzatia a kópiu doručenia aj na elektrárne, aj na SPP. Aby vedeli o tom, že EC už nemá plnú moc a nemôže Vás zastupovať.
0 0
majka:) majka:)

majka:) je offline (nepripojený) majka:)

Dobry den.Mamka okrem tej zmluvy s EC ziadne ine papiere snimi nepodpisala,ziadnu plnu moc im nedala a doma mame iba tu zmluvu nic ine odnich nemame.Tak teraz staci poslat kopiu odvolania aj s kopiou doporucenia do SPP a VZE a malo by to byt uz v poriadku alebo este nieco k tomu budeme musiet dolozit.Dakujem.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať