Zavrieť

Porady

PC sa pri spustení hry začne prehrievať

Som laik do počítačov, resp čo sa týka jeho hardwareu. Prednedávnom sa mi začal pc prehrievať až na 75-80 stupňov ° ! a to pri spustení hry, pozeraní telky na internete a podobne. Neviem či to bude ventilátorom, alebo čím. Bola by som rada kebyže poradíte čo s tým
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mecky je offline (nepripojený) mecky

    mecky
    bolo by dobre aspon napisat co je to za pc.
    vseobecne: vycistit chladic od prachu pripadne este vymenit teplovodivu pastu

    pistik71 je offline (nepripojený) pistik71

    pistik71
    Laik asi nebude menit teplovodivu pastu na procesore :-) Ale ako pise mecky, urcite vycistit pocitac. Staci ti na to krizovy sraubovak (na otvorenie PC), vysavac (vysatie prachu) a najlepsie nejaky jemnejsi stetec s dlhymi stetinami (aby si ten prach trochu "rozrusila"). Tym stetcom sa trochu pohrab na chladici a pod ventilatormi - ked su dlhe stetiny, tak sa dostanes skoro vsade bez rozoberania.
    Tiez zapni otvoreny pocitac, aby bolo vidiet ci sa tocia vsetky ventilatori - na procesore, grafickej karte, na zdroji, pripadne moze byt este pridavny v skrinke pc.

    luja5 je offline (nepripojený) luja5

    luja5