Zavrieť

Porady

Práca finančného agenta v poisťovni

Dobrý deň,
mám ponuku práce z istej poisťovne, jedná sa o prácu viazaného finančného agenta (v oblasti poisťovníctva). Neviem, nakoľko môžem veriť poradcom z poisťovne, nakoľko sa mi zdá, že sľubované finančné ohodnotenie je až príliš vysoké.
Rád by som bol, keby mi poradí niekto skúsený. Nakoľko som študent VŠ a neorientujem sa v tomto odbore, som trochu dezorientovaný. Nehrozia mi nejaké problémy? Či už teraz, alebo neskôr. A ďalšia otázka je, či si budem musieť sám robiť daňové priznanie, platiť poistenie a odvody. Ak sem niekto dá odkaz na nejaký článok, kde je táto práca alebo druh pracovného pomeru popísaný, budem len rád. Ďakujem
Usporiadat
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Budete si robiť DP podľa dosiahnutých príjmov z provízie ....dosť je popísané aj v tejto téme
http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&...jikm1Q&cad=rja

pozrite aj tu
http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&...5PAOPg&cad=rja

Potrebujete aj registráciu v NBS.
0 0
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

Tuto nájdeš niečo k tomu http://www.porada.sk/t150142-viazany...tml?highlight= .. a aj viac podobných tém(vyhľadávač) .

Nepíšeš, či budeš mať riadny PP (zamestnanec) alebo nie .. - od toho sa odvíjajú tvoje povinnosti .. ale v podstate tvoj príjem závisí od tvojho výkonu. (nadnesene .. zarobiť môžeš, koľko len chceš )
0 0
Radovanko Radovanko

Radovanko je offline (nepripojený) Radovanko

Dobry den,

nebudem zakladat novy topic na tuto istu temu, kedze rad by som sa poradil ohladom podobnej situacie.

Mam riadny pracovny pomer ( zamestnanec ) v s.r.o spolocnosti. Danove priznanie mi doteraz vykonaval zamestnavatel, ako aj RZZP.

Od novembra podpisujem zmluvu ako viazany financny agent ( pre poistovnu )