Doporčujem prečítať , Ďalší ktorí chcu ku korytu
Niekto veľmi bohatý sa rozhodol dostať do politiky
Skoro štvrť milióna eúr (šesťapol milióna korún) niekto leje len do reklamy počas televíznych novín na Markíze. A hrá sa na 99% populácie.
Deň čo deň počas superbreaku na Markíze ide reklama na politické hnutie 99percent. Hrajú na obľúbené ľavicové témy, no sami sa snažia zakryť fakt, že oni sami musia byť veľmi, veľmi bohatí.
Poďme si spočítať, koľko platia len za reklamu počas Televíznych novín na Markíze. Základná sadzba je 400€ za 30-sekundový spot. 99% pouziva model 30-sekundový spot, medzera, 10-sekundový spot. Spolu sa teda jedná o tzv. tandemový spot, v kumulatívnej dlžke 40sekúnd tak podľa cenníka stojí 150% základného spotu, čiže 400€ * 1.5 = 600€. Počas televíznych novín je reklama 12násobok ceny, čiže 40-sekundový spot počas televíznych novín stojí 600€ * 12 = 7 200€. Toto všetko sú sumy bez DPH.
"Ľudové hnutie" obhajujúce záujmy najchudobnejších tak za mesiac minie 7 200€ * 30dní = 216 000€ (6 480 000Sk) len na reklamu počas Televíznych novín. V tomto nie sú zarátané iné reklamy (napríklad počas dnešného Na Telo), in0 televíze, či billboardy, ktoré podľa novín sú vyvesené už mesiace.
Záver - niekto masívne leje mesačne státisíce eúr do kampane. Tvári sa chudobne a ľudovo, no vkladá prostriedky tempom, ktoré si pravdepodobne nemôže dovoliť ani 1% Slovenska. Otázka, kto sa rozhodol investovať toľko peňazí je zaujímavá, no ešte viac že ako chce na tom zarobiť. Lebo toľko peňazí nemôže byť míňanie, ale
investícia.
___
Zdroje: 1) obchodný model reklamy TV Markíza
2) cenník reklamy na TV Markíza Tibor Matejov
Čítajte viac:
http://dolezite.sk/Niekto_velmi_boha...#ixzz1feT4DyjB