Zavrieť

Porady

nefér spôsoby slovak telecomu

optimistka
ahojte, včera som sa vytočila ... volala som do call centra Slovak telecomu overiť si, či mám pevnú linku bez viazanosti, na to mi pani povedala, ze ju mam viazanu do r. 2013 a to od maja 2011 na dalsie 2 roky. NIč som nepodpisala, viem o tom, ze prisla daka zmluva, ale nic som neposlala späť, vraj niekto od nich volal, zdvihla to moja dcera a predpokkladám, že jej podsunuli nejakú otázku a predlzili si zmluvu. je toto vôbec možné ? vraj ked niekto vie moje rodne cislo, zdvihne moju pevnu linku a povie ano, tak je to v poriadku a im to stač na opätovné predlzenie viazanosti. Napadli by ste to ? Chcela som ju zrusit a teraz neviem co ??
Usporiadat
terezamaria terezamaria

terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

som jednoducho žena
optimistka Pozri príspevok
ahojte, včera som sa vytočila ... volala som do call centra Slovak telecomu overiť si, či mám pevnú linku bez viazanosti, na to mi pani povedala, ze ju mam viazanu do r. 2013 a to od maja 2011 na dalsie 2 roky. NIč som nepodpisala, viem o tom, ze prisla daka zmluva, ale nic som neposlala späť, vraj niekto od nich volal, zdvihla to moja dcera a predpokkladám, že jej podsunuli nejakú otázku a predlzili si zmluvu. je toto vôbec možné ? vraj ked niekto vie moje rodne cislo, zdvihne moju pevnu linku a povie ano, tak je to v poriadku a im to stač na opätovné predlzenie viazanosti. Napadli by ste to ? Chcela som ju zrusit a teraz neviem co ??
Veď žiadaj od nich, nech Ti pošlú kópiu Tebou podpísanej zmluvy. Pokiaľ tak nebudú môcť urobiť, napíš že rušíš pevnú linku.
4 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

tictac7 Pozri príspevok
ale, veď si nedočítala tú vetu, tá veta je o tom, že počas dojednanej doby je suma akciová (teda nižšia) a potom už štandardná. Či len ja som nechápavá?!
neviem, možno som priblblý ale ja to chápem presne ako ty...
3 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
viazanosť bola okrem iného aj na zvýhodnenú cenu používaného programu, takže keď skončila viazanosť, mali mi začať fakturovať nezľavnenú cenu, to je môj názor a nie mi aktivovať službu na ďalšie 2 roky
2 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
pepsikova, naozaj nechapem tvoje nazory, ja som si objednala nejakú službu so zvýhodnenou cenou na nejaké obdobie viazanosti, ak v službe pokračujem po jej uplynutí, telefonujem už za štandardnú cenu, prečo by som mala chodiť do telecomu a niečo riešiť ? ked nejdem, tak tým suchlasim, ze mi budu spravidla uctovat cenu nezvýhodnenú ale ja viem, ze môžem kedykoľvek odísť ?? ved takto je to v orange a myslím aj u iných mobilných operátorov
2 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

ja riešim obdobnú vec, síce s Magiom, ale je to tá istá spoločnosť. Poslednú viazanosť sme mali od akcie Vianoce 2009 (TV a net), ktorá každú chvíľu končí a čakám, kedy bude spojazdnená optika, čo je už zakopaná (má to byť do konca roka), že hneď od nich odchádzame. Svíčky jedny volali pred dvomi týždňami, že bla-bla-bla, zdvihla moja "polovička" (naňho je to aj písané) a povedal im, že on s ničím nesúhlasí, lebo sú podvodníci a zrušili programy, ktoré chceme pozerať a kým neuvidí malé písmenká (myslel všetky tie ich len v ich prospech kraviny v zmluve), tak nechce nič. O nejaké 3 dni na to prišla strohá SMS-ka, že boli aktivované/zrušené požiadavky. Hneď som volala, že sme predsa s ničím nesúhlasili. Tetuška mi povedala, že keď nesúhlasíme, máme napísať reklamáciu, ale už to asi nestihnú vrátiť späť. Včera prišla zmluva, kde je napísané, že ak ju do 15 dní nepodíšeme a nevrátime, zmeny nebudú akceptované. Dnes som bola na ich predajnom mieste, že do kelu, v akom stave to teda je a oni, že je aktivovaná nová akcia a viazanosť máme na 24 mesiacov. A na otázku, že keď im nepošlem podpísanú zmluvu, či to automaticky nehodia späť, odpoveď, že nie, lebo je to už aktivované. Ak chcem, môžem podať reklamáciu, ale asi mi nevyhovejú. Úporne premýšľam - bože, čo ma to osvietilo, že aj napriek tomu, že sme spolu 19 rokov, som si moje chudatenko nezobrala, asi to teraz využijem a zmením užívateľa, že on tu už nebýva a basta. Takto človek musí podvádzať
1 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
optimistka Pozri príspevok
ahojte, včera som sa vytočila ... volala som do call centra Slovak telecomu overiť si, či mám pevnú linku bez viazanosti, na to mi pani povedala, ze ju mam viazanu do r. 2013 a to od maja 2011 na dalsie 2 roky. NIč som nepodpisala, viem o tom, ze prisla daka zmluva, ale nic som neposlala späť, vraj niekto od nich volal, zdvihla to moja dcera a predpokkladám, že jej podsunuli nejakú otázku a predlzili si zmluvu. je toto vôbec možné ? vraj ked niekto vie moje rodne cislo, zdvihne moju pevnu linku a povie ano, tak je to v poriadku a im to stač na opätovné predlzenie viazanosti. Napadli by ste to ? Chcela som ju zrusit a teraz neviem co ??
..

..aj pevná linka bez viazanosti je na niečo viazaná..minimálne na ukončenie z tvojej strany, podľa platných zmluvných podmienok, ktoré určite máš, inak by si nemala pevnú linku....no a ak máš na zmluve výpovedné podmienky, podľa tých sa zariaď..

..ale je mi divné, prečo si volala, či máš pevnú linku bez viazanosti, keď teraz ju chceš zrušiť?..platí zmluva, ktorú si uzavrela a podľa ktorej máš pevnú linku, a ak si žiadnu inú zmluvu nepodpísala, tak si nájdi v tej zmluve, čo máš doma, ukončenie poskytovania služieb a podľa toho skonči..písomne a doporučene.....

..a len tak, medzi nami, to nie je nefér spôsob telecomu, al etvoja chyba, pretože si si vedomá, že máš zmluvu a je na tebe, či v nej pokračuješ, alebo ju k dátumu ukončenia skončíš...telecom, pokial si im nedala na vedomie, že s nimi končíš, musí ti na základe niečoho fakturovať, nuž ti predĺžil zmluvu automaticky...a aj volali, smola, že decko vybavuje telefonát pre rodiča..
Naposledy upravil pepsikova : 09.11.11 at 19:57
1 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
ved ja som to chcela zrušiť k 31.12. tohto roku a zostala som prekvapena, ze som viazana s nimi do r. 2013 /od maja 2011 2 roky bez riadne uzatvorenej zmluvy podpísanej zmluvnými stranami/
1 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

arizona Pozri príspevok
Tak sa ospravedlnujem.nevedela som ze maju nejake zmenu

Ja som riesila pred nedavnom na tejto adrese : Aj mi z tej adresy prisla odpoved...

Adresa reklamačného oddelenia pre bytových zákazníkov:
Slovak Telekom, a.s.
Centrum služieb zákazníkov
Reklamačné oddelenie
Laborecká 1
040 11 Košice
neospravedlňuj sa. Veď nemôžeš vedieť, čo zas vymysleli. Call centrum je v KE, centrum služieb zákazníkov v ZA, takže dnes som sa teda pýtala, kam mám poslať reklamáciu a oni, že BA. Do kelu, 20 rokov dozadu takýto systém, tak budúci mesiac je to v Brne a na po Novom roku v Prahe

a aby som nezabudla:
Karadžičova 10, 825 13 BA
1 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

optimistka Pozri príspevok
v tomto smere by nebolo vhodné do problému zaangažovať aj slovenskú obchodnú inšpekciu ak nepochodím u ST ??
to nebude treba- v telekome vedia čo a ako a uznajú ti to- ak sa ozveš tak ti to uznajú-oni len skúšajú...
1 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

1. zmluva sa uzatvara na dobu neurcitu, platia ceny podla standardneho cennika

2. na viazanost sa podpisuje DODATOK k zmluve, dodatok je na dobu urcitu a pocas jeho platnosti platia akciove ceny

3. po uplynuti doby platnosti dodatku tento straca platnost a pokial sa nepodpise novy dodatok na novu akciu, dalej platu uz len bod 1

teraz je otazka pre pravnikov, ci tvoj suhlas s novymi akciovymi cenami nie je mozne chapat ako suhlas s novym dodatkom t.j. novou viazanostou ... predpokladam totiz ze si tych par mesiacov po skonceni viazanosti skutocne platila akciove a nie standardne ceny

lebo neviem si predtavit preco by si mala mat viazanost a platit standardne ceny

otazka je tiez ci nedoslo k poruseniu zmluvy zo strany Tcomu tym ze ti po skonceni platnosti dodatku fakturoval dalej akciove ceny, ty predsa nemusis vediet ake su standardne ceny a spoliehas sa na znenie zmluvy, ze po skonceni platnosti dodatku ti bude fakturovana standardna cena

ja by som to riesil tak ze by som standardne zrusil zmluvu a po skonceni vypovednej lehototy prestal platit a v pripade ze by tcom neodpojil signal, upozornil by som ho na to

ak by tcom namietal ze mas viazanost, reklamoval by som ze na zaklade coho mas viazanost
ak by tcom zrusenie podmienoval doplatenim rozdielu, zaplatil by som ho
1 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
zajtra to urobím ako prvé, oni majú všelijakých sprostredkovateľov predajcov a v snahe za províziami podľa mňa robia takúto nadprácu
0 0
jobobe jobobe

jobobe je offline (nepripojený) jobobe

Priateľ
optimistka Pozri príspevok
zajtra to urobím ako prvé, oni majú všelijakých sprostredkovateľov predajcov a v snahe za províziami podľa mňa robia takúto nadprácu
prečo až zajtra? šupito presto vytoč hovor na bezplat.číslo 0800 123456

pracovné dni
08:00 - 21:00
0 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
máš pravdu, načo čakať
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

jobobe Pozri príspevok
prečo až zajtra? šupito presto vytoč hovor na bezplat.číslo 0800 123456

pracovné dni
08:00 - 21:00
po telefóne sa nič nevybaví - to som už skúšala :-(
0 0
jobobe jobobe

jobobe je offline (nepripojený) jobobe

Priateľ
tictac7 Pozri príspevok
po telefóne sa nič nevybaví - to som už skúšala :-(
áno? tak potom http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
0 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
pepsikova Pozri príspevok
..

..aj pevná linka bez viazanosti je na niečo viazaná..minimálne na ukončenie z tvojej strany, podľa platných zmluvných podmienok, ktoré určite máš, inak by si nemala pevnú linku....no a ak máš na zmluve výpovedné podmienky, podľa tých sa zariaď..

..ale je mi divné, prečo si volala, či máš pevnú linku bez viazanosti, keď teraz ju chceš zrušiť?..platí zmluva, ktorú si uzavrela a podľa ktorej máš pevnú linku, a ak si žiadnu inú zmluvu nepodpísala, tak si nájdi v tej zmluve, čo máš doma, ukončenie poskytovania služieb a podľa toho skonči..písomne a doporučene.....

..a len tak, medzi nami, to nie je nefér spôsob telecomu, al etvoja chyba, pretože si si vedomá, že máš zmluvu a je na tebe, či v nej pokračuješ, alebo ju k dátumu ukončenia skončíš...telecom, pokial si im nedala na vedomie, že s nimi končíš, musí ti na základe niečoho fakturovať, nuž ti predĺžil zmluvu automaticky...
asi pred 2 rokmi som si od nich brala telefónny aparát a nebola som si istá, lebo to bolo viazané na nejaký počet rokov používania pevnej linky, len to som si overovala a podľa toho to skončilo v máji 2011 a oni si šikovní hneď aktivovali predlzenie platnosti na dalsie 2 roky
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

pepsikova Pozri príspevok
..

..a len tak, medzi nami, to nie je nefér spôsob telecomu, al etvoja chyba, pretože si si vedomá, že máš zmluvu a je na tebe, či v nej pokračuješ, alebo ju k dátumu ukončenia skončíš...telecom, pokial si im nedala na vedomie, že s nimi končíš, musí ti na základe niečoho fakturovať, nuž ti predĺžil zmluvu automaticky...a aj volali, smola, že decko vybavuje telefonát pre rodiča..
ale je to nefér a riadne. Pretože v zmluve je uvedená viazanosť, počas ktorej je zvýhodnená cena a po skončení akcie už má byť cena bez zľavy. Avšak oni majú akcie každé 3 mesiace, vtedy "oslovujú" tých, ktorím bude viazanosť končiť a ponúknu mu novú a dokonca ju aj aktivujú aj bez písomného súhlasu.
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
optimistka Pozri príspevok
asi pred 2 rokmi som si od nich brala telefónny aparát a nebola som si istá, lebo to bolo viazané na nejaký počet rokov používania pevnej linky, len to som si overovala a podľa toho to skončilo v máji 2011 a oni si šikovní hneď aktivovali predlzenie platnosti na dalsie 2 roky
..

..ale ty si si mala ostrážiť a zrušiť, ak si nechcela mať pevnú linku...hádam nebudú rozmýšlať za teba..je to ich biznis a tvoja smola, že si prešvihla termín..a inak je november, od mája dosť ďaleko, to ti len tarez svitlo, že čo???
0 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
mňa zaráža to, že im stačí súhlas niekoho cez telefón a aj keď im neprišla žiadna zmluva, aj tak si predlzia viazanost, je toto vôbec z právneho hľadiska platné ?? ja neviem čo povedala moja 20 ročná dcéra do telefónu ale na ňu telefón vedený nie je ...
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
tictac7 Pozri príspevok
ale je to nefér a riadne. Pretože v zmluve je uvedená viazanosť, počas ktorej je zvýhodnená cena a po skončení akcie už má byť cena bez zľavy. Avšak oni majú akcie každé 3 mesiace, vtedy "oslovujú" tých, ktorím bude viazanosť končiť a ponúknu mu novú a dokonca ju aj aktivujú aj bez písomného súhlasu.
..

..ale samozrejme..však píše zadávateľka, že "aj volali", ale vybavilo to decko...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať