Zavrieť

Porady

Príspevok na živnosť - kúpa motorového vozidla.

Prajem príjemný deň,
odo dňa 12.09.2011 som živnostník. Ako oblasť obchodu mám sprostredkovateľskú činnosť, pracujem ako realitný maklér.
Minulý týždeň mi však bolo odcudzené osobné auto a to mi bráni vo výkone mojej práce, keďže musím na aute chodiť na obhliadky, niekedy aj 50km vzdialených nehnuteľností.

Preto by ma zaujímalo ako funguje nenávratný príspevok na živnosť a či je možné oň požiadať aj keď už som živnostník, prípadne na aký príspevok mám nárok a môžem sa oň uchádzať?

Veľmi pekne ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Matúš,
    je tu veľa tém, o dotácii.
    Ale poviem Ti, dotáciu z UP - nenávratný príspevok na podnikanie, dostane len uchádzač o zamestnanie, evidovaný na UP minimálne 3 mesiace, ktorý splní podmienky UP na poskytnutie tejto dotácie.
    A dotáciu nie je možné použiť na kúpu OMV.

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    auto si hádam mal poistené proti krádeži, a dostaneš náhradu.
    Auto sa dá požičať, prenajať, kúpiť na lízing.
    Riziko podnikania znáša podnikateľ, nie štát a štátne inštitúcie, to si si hádam už všimol.

    Economic je offline (nepripojený) Economic

    majiteľka spoločnosti a ekonómka spoločnosti ...viac Economic