Zavrieť

Porady

Aké doklady k trojstrannému obchodu?

Prosím Vás o radu.
Už som sem síce túto otázku raz písala, ale žiaľ, nik mi zatiaľ neodpovedal.
Moja otázka je akútna.

Ktoré potvrdené doklady a kým potvrdené, potrebujem k trojstrannému obchodu?

Dúfam, že sa už nájde niekto kto mi odpovie.

VOPRED VEĽKÁ VĎAKA
Naposledy upravil Majuša : 25.01.06 at 06:12 Dôvod: Som asi priehľadná, keď nik nereaguje
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Barbara je offline (nepripojený) Barbara

    no niekedy fakt nevijem gdo som ...viac Barbara
    Majuša
    Prosím Vás o radu.
    Už som sem síce túto otázku raz písala, ale žiaľ, nik mi zatiaľ neodpovedal.
    Moja otázka je akútna.

    Ktoré potvrdené doklady a kým potvrdené, potrebujem k trojstrannému obchodu?

    Dúfam, že sa už nájde niekto kto mi odpovie.

    VOPRED VEĽKÁ VĎAKA

    Majuška,
    napíš do tej prázdnej kolónky tu celkom hore " trojstranný obchod" a tam nájdeš kopu príspevkov na túto tému

    bohužiaľ skopírovať ešte stále neviem- ide ma z toho poraziť!!!!!!!!

    alušik je offline (nepripojený) alušik

    alušik
    Účtovala som o trojstrannom obchode a prešlo to aj kontrolou DPH aj auditorkou. Firma bola v postavení 1. odberateľa. Mali sme k tomu nákupnú faktúru od 1. dodávateľa, na ktorej bolo uvedené, že to fakturuju nám, ale bol tam aj príjemca tovaru - ten 2. odberateľ. Prepravu nám robila prepravná spoločnosť, tá nám k nej vysavila CMR, lebo to išlo kamiónmi a na tej CMR to bolo opečiatkované tým naším dodávateľom a aj odberateľom, že tovar prevzal. Kópie CMR sme prikladali k našej nákupnej faktúre a aj k našej predajnej faktúre. Na našej predajnej faktúre sme len uvádzali, že sme 2. dodávateľ v rámci trojstranného obchodu. Iné by to bolo, ak by ste si prepravu zabezpečovali vlastnými kamiónmi, tam by som povedala, že by bolo potrebné mať aj potvrdenie o prevzatí tovaru. V našom prípade sme davali potvrdenie pre 1. dodávateľa o prevzatí tovaru, lebo oni nemali doklady o preprave. Špedička to fakturovala priamo nám. Keby sme tie doklady o preprave nemali, tak by som si ešte vyžiadavala potvrdenie o prevzatí tovaru od toho nášho odberateľa. Neviem, ale myslím, že iné doklady k tomu netreba.

    Julča je offline (nepripojený) Julča

    Julča
    My sme trojstranný obchod absolvovali iba raz. Myslím že tie doklady v predchádzajúcom príspevku sú v poriadku. Ja len toľko, že na fa od 1. odberateľa 2. odberateľovi by malo byť výslovne uvedené že sa jedná o trojstranný obchod.

    Aké doklady k trojstrannému obchodu?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.