Zavrieť

Porady

NEVYBAVENÁ REKLAMÁCIA + ZAVÁDZANIE ZO STRANY PREDAJCU

Dňa 2.9.2011 sme sa u spoločnosti Black, Red & White (obchod s nábytkom) rozhodli zakúpiť rozkladací konferenčný stolík. Keďže stolík nemali priamo na predajni, museli sme po zaplatení čakať na dodávku tovaru. Dňa 21.9.2011 nám stolík priviezli, no po montáži sa ukázalo, že nosná mechanická časť stolíka bola pokazená, tak sme sa teda snažili o nápravu zo strany predávajúceho. Najprv to začalo ústnou dohodou, že sa nám na to prídu pracovníci pozrieť a v prípade uznania závady nám tovar vymenia. A tu to začalo. Trvalo cca 3 týždňe (po opakovaných telefonátoch z našej strany), kým sa pracovníci uráčili na závadu prísť pozrieť. Po obhliadke uznali, že mechanická časť je poškodená a zobrali ju na predajňu. Po niekoľkých dňoch sme prišli podpísať reklamáciu s ustanovenou 30 dňovou záručnou lehotou na vybavenie závady. Bolo nám sľúbené, že do dvoch týždňov bude reklamácia určite vybavená. Nestalo sa tak. Deň po vypršaní reklamácie sa nám spoločnosť ozvala s tým, že nová mechanická časť ešte nedorazila, ale v priebehu týždňa by mala prísť. Na to sme reagovali s tým, že nemáme záujem o ďalšie naťahovanie a čakanie a chceme si uplatniť naše právo na odsúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí. Po opätovnej návšteve predajne sa nás snažili presvedčiť, aby sme si novú mechanickú časť prevzali s tým, že nám zľavia z ceny tovaru. My sme ale nemali záujem a požadovali sme vrátenie peňazí. Po intenzívnejšej výmene názorov nám bolo sľúbené (opäť), že zostatokový tovar si prídu ku nám domov vyzdvihnúť a vrátia nám peniaze. Nestalo sa tak, a hoci z ich strany boli uskutočnené dva telefonáty s ospravedlňením, že nemôžu po tovar prísť kvôli absencii dodávky, nakoniec sa prestali ozývať úplne.

Ako postupovať pri tomto neadekvátnom prístupe? Riešime túto záležitosť s firmou už dva mesiace a strácame trpezlivosť. Radi by sme túto skutočnosť oboznámili Slovenskej Obchodnej Inšpekcii. Pomohla by nám však každá rada, ktorá by nás ako spotrebiteľov patrične ochránila od neetického zaobchádzania a zavádzania zo strany predávajúceho. Srdečná vďaka!


Peter Gregor
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    NEVYBAVENÁ REKLAMÁCIA + ZAVÁDZANIE ZO STRANY PREDAJCU

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.