Zavrieť

Porady

Vrátenie peňazí za tovar

Zdravím, potrebujem poradit

Ak sme kupili detsku autosedacku ale nevyhovuje nam - tazko sa instaluje do auta, nedrzi pevne ked je pripevnena do auta a je nepohodlna pre diata lebo sedacia cast je kratka je povinny predavajuci vratit peniaze?! Nam povedali ze peniaze nam nevratia ale musime si za tu hodnotu kupit nieco ine ale hlavne u nich (sumu nam nahrali na kartu). Je to niekde osetrene zakonom, predpisom?! Dakujem!

Agnesa
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    ak ste kupili v kamennej predajni nie je predavajuci povinny prevziat tovar spat a vratit vam peniaze, ak vam ponuka nahradny tovar je to jeho dobra vola

    ak by ste ale kupovali v eshope, mate do 7 pracovnych dni narok na vratenie tovaru bez udania dovodu s naslednym vratenim zaplatenej sumy


    odporucam pozriet: http://www.ta3.com/clanok/5377/daju-...eklamovat.html

    L.B. je offline (nepripojený) L.B.

    L.B.
    Prosím radu. Pred niekoľkými mesiacmi som kupovala sedaciu súpravu s tým, že mi predajca tvrdil, že ide o tovar od slovenského výrobcu, pretože som hľadala sedačku vyslovene slovenského pôvodu. Do dnešného som nezískala doklad o tom, že je to slovenský výrobok, pretože predajca tvrdí, že na to nemám nárok. Sedačku som medzičasom už dva krát reklamovala a teraz by som mala žiadať o ďalšiu reklamáciu, na čo už ale ani nemám chuť. Hľadala som na internete toho výrobcu, ktorého mi medzi rečou predajca prezradil, no taký ani neexistuje. Mám nárok na vrátenie peňazí, keď mám podozrenie, že ide poľský výrobok?
    zdravim, mne sa stal taky problem
    u predajcu som si objednal tovar za ktory som zaplatil bankovym prevodom lenze predajca ma potom kontaktoval, ze tovar uz nemaju na sklade preto budem musiet cakat 3 tyzdne, co je dlho, preto som objednavku zrusil a bolo mi povedane, ze peniaze mi vratia do 15 dni,
    ubehlo uz 14 dni a peniaze mi este stale neboli vratene
    v pripade, ak mi nebudu vratene peniaze do 15 dni (co garantuje predajca), ako mam potom dalej postupovat ???

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    On môže aj na 15-ty deň zadať príkaz k prevodu - a peniaze ti nabehnú v 16-ty, 17-ty deň. Chvíli pošečkej !
    dobre noo, skusim pockat ale co ak nastane taka situacia, ze peniaze nepridu ani v ten 16-ty, 17-ty den, ako to mam potom dalej riesit ??

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Ak nemáte písomný doklad, tak im napíšte list doporučene, že ste sa dohodli na zrušení zmluvy a vrátení peňazí do 15.9. Keďže tento termín uplynul, vyzývate ich na okamžité vrátenie kúpnej ceny. V opačnom prípade si budete svoj nárok uplatňovať súdnou cestou z dôvodu bezdôvodného obohatenia firmy.
    neviem ci je to spravne (niesom v tom expert) ale ak si predajci nesplni povinnost vratenia penazi do 15 dni, tak porusi tým Zákon č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov §8 odsek 3,
    tym padom podla §14 odsek 2 moze organ dozoru predavajucemu ulozit pokutu vo vyske 100 000 Sk (3320€)
    pochopil som to spravne ???

    Vrátenie peňazí za tovar

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.