Zavrieť

Porady

Reklamácie

Ahojte.
Mohol by mi niekto poradiť, ako treba správne viesť evidienciu o reklamáciách. Dá sa kúpiť, alebo ju vediete len v nejakom zošite.

Díky.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    emily je offline (nepripojený) emily

    emily
    zukana
    Ahojte.
    Mohol by mi niekto poradiť, ako treba správne viesť evidienciu o reklamáciách. Dá sa kúpiť, alebo ju vediete len v nejakom zošite.

    Díky.
    Určite nie je predpísaný žiadný formulár na vedenie reklamácii. Každý si to vedie podľa vlastných potrieb.

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Treba zájsť do predajne ŠEVT a ak nedostaneš , tak treba si zostaviť návrh tlačiva " reklamácia " a popri tom treba viesť aj evidenciu v nejakej múdrej knihe , môžeš použiť aj písanku s tvrdou väzbou .

    zukana je offline (nepripojený) zukana

    zukana
    SOI-ka mi vytkla, že nemám vypracovanú cenovú ponuku. Mám obchod textilnými výrobkami a podľa mňa je nemysliteľné, aby som cenovú ponuku vypracovávala 2x týždenne, resp. zakaždým keď mi príde tovar. Má stým niekto skúsenosti?

    Ďakujem za odpovede

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda
    Celkom to tak, ze kazdy si vedie reklamacie podla potreby nie je.. z mojich skusenosti viem, ze problem vznikne a bude kontrolovane aj to ci splna vsetky nalezitosti , ked niekomu neuznas reklamaciu .... v zakone o ochrane spotrebitela je presne bodovo vymedzene co musi tlacivo obsahovat. Postup pri reklamacii musi byt vyveseny....
    Na margo tej cenovej ponuky, by som Ti rada pomohla ale nechapem o aku cenovu ponuku sa jedna. Predsa Ty v textile mas dane ak meter zltej latky stoji 500 Sk ... tak si mozem kupit aj 20 bmt cena je za meter a nedavas mnozstevne zlavy alebo zlavy za hotovost a preto pri dopyte si nutena vypracovat ponuku, ktora by obsahovala podmienky nakupu......
    Ak blizsie vysvetlis skusim Ti poradit.

    zukana je offline (nepripojený) zukana

    zukana
    Jedná sa o tzv. "cenovú ponuku", kde by mali byť napísené predajné ceny jednotlivých druhov tovarov a keď sa rozhodnem urobiť akciu alebo zľavu, napr. "zimný výpredaj" uvedie sa tam aj cena pred a po zľave. Tým by sa malo zabezpečiť, aby spotrebiteľ nebol "okrádaný" a "oklamaný". Vďačiť tomu môžme našim nákupným centrám a hypermarketom, ktoré zverejňovali nepravdivé informácie o cene a tým lákali zákazníkov. Aspoň si myslím, že o to ide. Len nechápem ako mám takú evidenciu viesť, nakoľko sa mi často mení sortiment. Ak s tým má niekto skúsenosti, prosím poraďte.

    Díky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.